تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کرمانشاه انجام گرفت برگزاری جلسه کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در کرمانشاه انجام گرفت
برگزاری جلسه کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر
نخستن جلسه کمیته کارگری کارفرمایی ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جلسه کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، داوود یاری در نخستین جلسه بزرگداشت دهه فجر گفت: دهه فجر متعلق به یک فرد و گروه خاص نیست و همه آحاد جامعه به یک اندازه در بزرگداشت آن سهیم بوده و باید این جشن ملی و دینی که نمادی از مجد و عظمت ایران اسلامی است، هر ساله پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شود. یاری با اشاره به اینکه پاسداشت آرمان‌های بلند انقلاب در یک دهه و فصل خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: باید روحیه بسیجی و انقلابی در تمام امور و تار و پود ما تنیده شود تا ثمره خون شهدا، ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و صبر و مقاومت آزادگان به فراموشی سپرده نشود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: اکنون با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب نسلی به‌روی کار آمده که وظیفه ما است تا ارزش و عظمت انقلاب را به آن‌ها متذکر شویم تا بتوانند آن‌را حفظ کنند و ما به‌عنوان میراث‌دار این انقلاب مکلف به بیان آن هستیم.

این مسئول خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم جشن انقلاب از سوی جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه برای دومین سال متوالی شد و از برگزاری برنامه‌هایی همچون از تجلیل خانواده‌های شهدا، تجلیل از برترین‌های جامعه کار، تلاش و تعاون، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان، دیدار با نمایندگان کارگران و کارفرمایان و زنان شاغل و کارآفرین سرپرست خانوار خبر داد.

گفتنی است، نخستین جلسه کمیته کارگری کارفرمایی ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، صنعت، معدن تجارت، نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد و هر یک به ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

94/10/20 - 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن