تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره کارت اعتباری خرید کالای ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:کارت خرید کالای ایرانی ابزار اعتباری معرفی شده که توسط بانک های کشور برای عموم مردم که درآمد مشخص و ثابتی دارند صادر می شود که دارنده کارت می تواند تا سقف تعیین شده که متناسب با درآمد ماهانه خرید انجام دهند.
خبرگزاری شبستان – گروه سیاسی: کارت خرید کالای ایرانی ابزار اعتباری معرفی شده که توسط بانک های کشور برای عموم مردم که درآمد مشخص و ثابتی دارند صادر می شود که دارنده کارت می تواند تا سقف تعیین شده که متناسب با درآمد ماهانه و حداکثر معادل 10 میلیون تومان است، پنج بخش کالا در قالب 66 گروه از زیرمجموعه های لوازم خانگی، صنایع نساجی و پوشاک، صنایع برق و الکترونیک، صنایع معدنی و صنایع شیمیایی و سلولزی را خریداری کند و طی 18 قسط ماهانه و با سود 12 درصد بازگرداند. مشتریان می توانند با اطلاعات پیامک دریافتی، نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود همانند سایر قبوض خدماتی اقدام کنند. در مراحل بعدی طرح، امکان درخواست کارت خرید کالای ایرانی برای عموم مردم به صورت انفرادی از طریق مراجعه به شعب بانک ها و موسسات اعتباری وجود خواهد داشت و به تدریج متناسب با اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی یا کارفرمایان ذیربط، این طرح گستردگی بیشتری پیدا خواهد کرد. کارتی که صادر می شود فقط برای خرید کالای ایرانی است و دارندگان این کارت باید به فروشگاه های عرضه محصولات و تولیدات داخلی مراجعه کنند.
بنابراین گزارش، کالاهای ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
همه چیز درباره کارت اعتباری خرید کالای ایرانی






یکشنبه ، ۲۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن