تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داووداوغلو: ترکیه الگوی دیگر کشورهاست!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داووداوغلو: ترکیه الگوی دیگر کشورهاست!
نخست وزیر ترکیه مدعی شد که کشورش در حمایت از آزادی‌ها و حقوق مدنی الگویی برای کشورهای دیگر شده است!
به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت اینترنتی النشره، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه تصریح کرد: اقدامی که ترکیه در قبال پناهجویان سوری انجام داد، در صفحات تاریخ با طلا نوشته خواهد شد.


این درحالی است که در ماه‌های اخیر انتقادها به عملکرد آنکارا در قبال آوارگان سوری بالا گرفته و حتی مسئولان اروپایی تاکید کرده‌اند که "ترکیه تاکنون کاری برای آوارگان سوری نکرده است."

اخیرا ترکیه در راستای تشدید اقدامات خود علیه آوارگان سوری، قوانین جدیدی را علیه آنها تدوین کرد و صدها تن از آوارگانی را که برای رفتن به ترکیه به لبنان سفر کرده بودند، مجبور کرد که مجددا به سوریه بازگردند.

داوود اوغلو تصریح کرد: نظام ریاست جمهوری مناسب‌ترین نظام برای ترکیه و ملت آن است و ما تمامی احزاب را به گفتگو و تفاهم پیرامون قانون اساسی جدید فرا می‌خوانیم. ترکیه الگویی برای کشورهای دیگر در پیشرفت تمدنی خود و حمایت از آزادی‌ها و حقوق شده است.

نخست وزیر ترکیه همچنین با این ادعا که "مردم سوریه با مصیبت‌ها و کشتار نظام و داعش مواجه هستند،" از تمامی کشورهای جهان خواست تا برای "نجات سوریه" دست به کار شوند.

این درحالی است که بنا بر گزارش‌های بین‌المللی ترکیه از گروه تروریستی داعش حمایت‌ کرده و نفتی را که این گروه از سوریه و عراق سرقت می‌کند، خریداری می‌کند.

داوود اوغلو گفت: تلاش‌های ما آشکار است و آن کمک به تمامی طیف‌های مردم سوریه و عراق علیه تشکیلات تروریستی و تحقق صلح در این کشورها است.



منبع: ایسنا


۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن