تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش پروازهای میان ایران و عمان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزایش پروازهای میان ایران و عمان


تعداد پروازهای هفتگی بین ایران و عمان به ۲۸ پرواز افزایش می یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دیدار اخیر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با سفیر عمان دو طرف امادگی خود را برای افزایش تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور اعلام کردند .

 
مراد اسماعیلی گفت: در این دیدار هیات عمانی آمادگی خود را برای افزایش پروازهای مسافری منظم بین دو کشور از 10 پرواز کنونی به 14 اعلام کردند که این تعداد در نهایت به 28 پرواز در هفته خواهد رسید.
 
وی افزود: در این مذاکره رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تاکید بر روابط دوستانه بین جمهوری اسلامی ایران و عمان، آمادگی سازمان را برای ارتقا سطح همکاریهای دو جانبه در زمینه حمل ونقل هوایی اعلام کرد.
 
مدیرکل دفتر حقوقی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: در صورت عملی شدن برنامه ریزی های انجام شده، شرکت هواپیمایی عمانی، روزانه سه پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد مشهد برقرار خواهد کرد.
 
وی افزود: در این دیدار هیات عمانی خواستار برقراری سیاست آسمان باز میان دو کشور شد و همچنین اجاره هواپیما به شرکت های ایرانی و تسهیل در صدور روادید برای اتباع ایرانی که یکی از ارکان مهم در توسعه روابط حمل و نقل هوایی و گردشگری به شمار می رو، مذاکره و مقرر شد پس از بررسی های لازم نتایج اعلام شود.


 


شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن