تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۵ دروازه بانی که به پرسپولیس معرفی شدند! +اسامی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: از روزی که پرونده جذب گلر جدید در باشگاه پرسپولیس باز شد، تعداد زیادی از ایجنت ها به دفتر باشگاه هجوم آوردند تا شاید دروازه بان تحت قراردادشان را به لیست پرسپولیس اضافه کنند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اطلاعی که از باشگاه پرسپولیس دریافت کردیم، بیش از ۳۵ دروازه بان طی ۴ روز به این باشگاه معرفی شده اند که در نوع خود بی نظیر است! نام های زیادی بین این گلرها وجود دارد، از مهرداد طهماسبی گلر دوم تراکتورسازی گرفته تا نیلسون کوره آ جونیور که تا نیم فصل اول لیگ قبلی در پرسپولیس حضور داشت.
سعید ابراهیم پور، امیر عابدزاده، محمدباقر صادقی، عقیل اعتمادی، محمدباقر شعبانی، یک دروازه بان ترکمنستانی، دو دروازه بان عراقی که یکی از آنها نوری صبری گلر اسبق مس کرمان است، چند دروازه بان اروپایی به خصوص از کشور اسلواکی و بوسنی، دو دروازه بان از برزیل و... حتی میثاق معمارزاده نامشان در این باشگاه شنیده شده اما مشخص نیست باشگاه درنهایت چه تصمیمی در این مورد می گیرد. به هر حال حمله مدیر برنامه ها و ایجنت ها برای معرفی گلرهایشان به باشگاه پرسپولیس یک اتفاق بی نظیر در نوع خود بود. 
منیع: خبر ورزشی [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن