تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد نگاهی بر مسابقات قهرمانی تک‌ پرس شرق کشور در خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
نگاهی بر مسابقات قهرمانی تک‌ پرس شرق کشور در خراسان جنوبی
مسابقات قهرمانی تک پرس شرق کشور با گرامیداشت شهید آیت‌الله نمرالباقرالنمر در خرسان جنوبی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نگاهی بر مسابقات قهرمانی تک‌ پرس شرق کشور در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به منظور ایجاد همبستگی و اتحاد ملی و مذهبی و برای محکومیت رژیم سفاک آل‌سعود یک دوره مسابقات قهرمانی بدنسازی و تک پرس‎ شرق کشور گرامیداشت شهید آیت‌الله نمرباقرالنمر برگزار شد. در این مسابقات 102 ورزشکار بدنساز از 18 باشگاه پرورش اندام استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در سالن ورزشی حجاب بیرجند در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 9 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

* باشگاه المپیک بیرجند بر سکوی قهرمانی نوجوانان شرق کشور ایستاد رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در حاشیه این ماراتن ملی اظهار داشت: مرتضی خسروی با مهار وزنه 220 کیلوگرمی از باشگاه مردان فولادین بیرجند به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات تک پرس شرق کشور با گردن آویز طلا بر سکوی نخست ایستاد. محمدامین محمدپرست تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات در وزن 53 کیلوگرم سامان ابراهیمی از باشگاه المپیک بیرجند قهرمان شد، محمد خردپژوه از باشگاه کوروش بیرجند نایب قهرمانی را از آن خود کرد، در وزن 59 کیلوگرم حامد خدمتی کیهان از فردوس، مجید حسینی‌نژاد از طبس و امیرعلی عابدی از بیرجند رتبه‌های برتر را کسب کردند. وی یادآور شد: در دسته 66 کیلوگرم نوجوانان عباس شعبانیان از ذوالفقار طبس، حسن مرادیان از المپیک بیرجند، محمد مددی از مردان آهنین قاین، در وزن 74 کیلوگرم امیرمحمد شهنوازی از زاهدان، جواد غلامی‌مقدم از مردان آسمانی مشهد، میلاد شریفی از ذوالفقار بیرجند، در دسته 83 کیلوگرم مهرداد محمدی از آزادگان بیرجند، علی حیدری بیدخت از ستارگان بشرویه و  محمد خراشادیزاده از المپیک بیرجند حائر رتبه‌های اول تا سوم شدند. رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در دسته 93 کیلوگرم نوجوانان علی سالاری‎پور از باشگاه شهید لکزایی زابل، علی شکوری از شهید لکزایی زابل و امیر حسین علیزاده از ستارگان بشرویه، در دسته 105کیلوگرم سید مصطفی تقوی از بنجار زاهدان در دسته 120کیلوگرم محمد معین شورستانی از باشگاه احد بیرجند در جایگاه برتر قرار گرفتند. محمد پرست خاطرنشان کرد: در بخش تیمی نوجوانان مسابقات پرس سینه شرق کشور باشگاه المپیک بیرجند قهرمان شد، سیستان و بلوچستان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و باشگاه ذوالفقار طبس رتبه سوم را کسب کرد.

* باشگاه ستارگان بشرویه بر سکوی نخست جوانان شرق کشور قرار گرفت وی اظهار داشت: در بخش انفرادی رده سنی جوانان این دوره از مسابقات در دسته 53 کیلوگرم محمد رضازاده از باشگاه ستارگان شرق بشرویه و سهراب افغان از کیهان فردوس، در دسته 59 کیلوگرم رضا اژدرپور از مردان فولادین بیرجند، محمدجواد حسینی از ذوالفقار بیرجند، مهدی سنچولی از باشگاه شهید لکزایی زابل و در دسته 66 کیلوگرم سید محمد تقی مفتاح از ستارگان بشرویه، علی ده‌شوری از کیهان فردوس و علی مصلحی از کوثر بیرجند سکوهای اول تا سوم را به‌دست آوردند. رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی تصریح کرد: در دسته 74 کیلوگرم جوانان حسن عرب از باشگاه المپیک بیرجند، مجتبی محمد دوست از ذوالفقار بیرجند، جواد محمدی از زاهدان، در دسته 83 کیلوگرم حسین شبانی از المپیک بیرجند، حمید فرود از مردان آسمانی مشهد و مهدی ذاکری از مردان فولادین بیرجند در جایگاه اول تا سوم ایستادند. محمد پرست افزود: در دسته 93 کیلوگرم جوانان وحید نظریان از باشگاه ذوالفقار طبس، علیرضا بارانی از لکزایی زابل و علی حاجی‎پور از ایران زمین بیرجند، در دسته 120 کیلوگرم مسعود قلندری از باشگاه مردان آهنین قاین و در دسته مثبت 120 کیلوگرم مجید حسینی از سیستان و بلوچستان حائز رتبه‌های برتر شدند. وی یادآور شد: در بخش تیمی مسابقات تک پرس شرق کشور گرامیداشت شهید آیت‎الله نمرباقرالنمر باشگاه ستارگان شهرستان بشرویه بر سکوی قهرمانی ایستاد، باشگاه المپیک بیرجند نایب قهرمانی را از آن خود کرد و باشگاه مردان فولادین بیرجند رتبه سوم را به‌دست آورد.

* باشگاه مردان فولادین بیرجند قهرمان تک پرس بزرگسالان شرق کشور شد رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات در وزن 59 کیلوگرم رضا اژدرپور از باشگاه مردان فولادین بیرجند، مجید رئوفی از ذوالفقار بیرجند و حسن دستگردی از المپیک بیرجند، در وزن 66 کیلوگرم حمید دیانتی از المپیک طبس، مرتضی کادری از اکسیژن و حامد براتی مردان فولادین بیرجند حائز رتبه‌های برتر شدند. محمد پرست گفت: در وزن 74 کیلوگرم علی برزگر از باشگاه شهید لکزایی زابل، مجتبی کهنسال از مردان فولادین و امیر مولودی از المپیک در دسته 83 کیلوگرم بزرگسالان میثم طالبی از باشگاه ایران زمین بیرجند، محمدرضا حسینی از ستارگان شرق بشرویه، فرزاد فروغی از اکسیژن بیرجند، در دسته 93 کیلوگرم حمید یاوری از باشگاه شهید لکزایی زابل، محتشم خزیمه از ذوالفقار بیرجند، حمید میرشاهی از ستارگان شرق بشرویه بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند. وی اظهار داشت: در دسته 105 کیلوگرم داوود نیخنجی از مردان فولادین بیرجند، خلیل سلطانی از آریانا بیرجند، سید رضا ساریزاده از باشگاه شهید لکزایی زابل، در دسته 120کیلوگرم مهدی فیروزکوهی از زاهدان، اشکان خراشادیزاده از مردان فولادین، محسن مجیدی‎فر از کوثر بیرجند، در دسته مثبت 120کیلوگرم مرتضی خسروی از مردان فولادین بیرجند و نادر تیموری از باشگاه مردان فولادین بیرجند رتبه‌های برتر را کسب کردند. رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در بخش تیمی مسابقات قهرمانی پرس سینه رده سنی بزرگسالان شرق کشور گرامیداشت شهید آیت‎الله نمرالباقرالنمر باشگاه مردان فولادین بیرجند قهرمان شد، باشگاه شهید لکزایی زابل نایب قهرمانی را بدست آورد و باشگاه المپیک طبس مقام سوم را کسب کرد.

============== گزارش از علیرضا چاجی ==============

94/10/19 - 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن