تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816764663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف آل سعود نابودی تشیع است/ اثبات اقتدار ایران در جنگ های نیابتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در آئین گرامیداشت ۱۲۰ شهید شهرک امام(ره) تبریز عنوان شد:
هدف آل سعود نابودی تشیع است/ اثبات اقتدار ایران در جنگ های نیابتی

آئین گرامیداشت ۱۲۰ شهید شهرک امام(ره) تبریز


شناسهٔ خبر: 3020238 - شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز - فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به حمایت آل سعود از جریانات تکفیری منطقه گفت: هدف اصلی برخی کشورهای دست نشانده ی منطقه، نابودی تشیع و جمهوری اسلامی به عنوان حامی جریان ناب محمدی(ص) است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلام عسگر کریمیان شامگاه جمعه در یادواره گرامیداشت ۱۲۰ شهید شهرک امام(ره) تبریز اظهار داشت: تدابیر داهیانه ی مقام معظم رهبری و اقتدار فرزندان ایران اسلامی باعث شده که امروز عملیات مقابله با جریانات تکفیری نه در مرزهای ایران بلکه به فاصله ی ۲۰۰۰ کیلومتری از مرزهای جغرافیایی صورت بگیرد. وی یادآور شد: همان افرادی که با حمایت از جریانات تکفیری سعی در راه اندازی جنگ های نیابتی علیه ایران داشتند امروز با ناامنی در مرزهای خود دست به گریبان بوده اما ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد. سردار کریمیان با اشاره به سابقه ی تاریخی دشمنی غرب به سرکردگی امریکا با مردم ایران گفت: از ۱۵ خرداد ۴۲ که جرقه ی انقلاب اسلامی زده شد امریکا توان خود را برای مقابله با آن گذاشت تا از شاه ملعون بعنوان حامی منافع وی در منطقه حمایت کند. به گفته وی، در مرحله ی نخست، اولویت امریکا جلوگیری از «وقوع" انقلاب اسلامی بود که این هدف آنها در بهمن ۵۷ نقش بر آب گردید و ممانعت از "تثبیت" انقلاب مرحله دوم تقابل امریکا با انقلاب ایران بود که نقشه های این مرحله نیز با حضور همه جانبه مردم و رهبری داهیانه حضرت امام(ره) نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه عاشورا "تحریف" انقلاب را مرحله ی دیگر رویارویی امریکا با انقلاب ایران خواند و افزود: تحریک جریانات قومی و مذهبی در چهارگوشه ی ایران و آلوده کردن اندیشه های ناب اسلامی با تفکرات چپ و ملی گرایی و لیبرالیستی، در همین راستا صورت گرفت. وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث صدور انقلاب از سوی حضرت امام(ره) دشمنان را به وحشت انداخت و جنگ تحمیلی هم با هدف "مهار" انقلاب آغاز شد گفت: در همان ابتدای جنگ ۱۵ هزار کیلومتر مربع از اراضی ایران زیر شنی تانک های بعثی قرار گرفت و صدام اعلام کرد که تا یک هفته ی دیگر در تهران کنفرانس مطبوعاتی برقرار می کند. وی غیرت دینی و انقلابی مردم به ویژه جوانان ایران زمین را عامل شکست دشمن و غلط درآمدن برآوردهای آنان دانست و گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه ی همین حضور همه جانبه و با بصیرت مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه به دست آمده است. سردار کریمیان با اشاره به اینکه ۴۴ کشور از رژیم بعث در جنگ نیابتی علیه ایران حمایت کردند یادآور شد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، نظام اسلامی در طولانی ترین رویارویی نظامی قرن پیروز و سربلند بیرون آمد. وی با اشاره به تحریک برخی کشورهای منطقه از سوی اربابان غربی جهت رویارویی مجدد با ایران گفت: حضور کارشناسان نظامی ما در ۲۰۰۰ کیلومتر ورای مرزهای جغرافیایی نشان از اقتدار بی چون و چرای جمهوری اسلامی در سطح بین المللی دارد. سردار کریمیان با تاکید بر اینکه جریانات تکفیری مانند داعش با حمایت آل سعود فقط برای نابودی تشیع ساخته شده است گفت: حمایت کشورهای منطقه ای از این جریان بر کسی پوشیده نیست اما اقتدار ایران اسلامی باعث شده در وسط خاورمیانه ی پر از جنگ و ناامنی، به جزیره ی ثبات بدل شویم.

فرمانده سپاه عاشورا "جنگ نرم" را مرحله ی دیگر توطئه های امریکا علیه ایران اعلام کرد و یادآور شد: بدلیل غفلت مسئولان در حوزه ی فرهنگی خسارات زیادی به بار آمد و نتیجه ی آن وقوع فتنه ی ۸۸ بود که آن هم با حضور آگانه و با بصیرت مردم در حماسه ی ۹ دی نقش بر آب شد. وی با اشاره به تبلیغات دشمن برای تطهیر خود و مظلوم نمایی در برابر مردم ایران هشدار داد: تا وقتیکه روحیه ی استکبراستیزی در وجود مردم ایران وجود داشته باشد، امریکا دست از توطئه و خیانت علیه نظام اسلامی بر نخواهد داشت. کریمیان در ادامه ی سخنان خود با بیان اینکه امریکا در مرحله ی آخر اقدامات خود علیه ایران دو راه جنگ یا مذاکره را در پیش داشت گفت: گزارش ۱۶ بندی نهادهای امنیتی امریکا به رئیس جمهور این کشور با اشاره به اینکه هرگز نمی توان نظام اسلامی را با حملات نظامی از پای درآورد، تنها راه پیروزی بر این کشور را "عملیات دیپلماسی" عنوان کرده اند. وی با بیان اینکه غرب و امریکا برای راضی شدن ایران به مذاکره به التماس افتادند اظهار داشت: با اقدامات اخیر امریکا که برخلاف مفاد صریح برجام صورت گرفته، فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به شیطان بزرگ مجددا به اثبات رسید. فرمانده سپاه عاشورا، "عملیات نفوذ" را آخرین حربه ی امریکا برای تضعیف نظام اسلامی عنوان کرده و گفت: با نزدیک شدن به انتخابات دشمن تلاش می کند با نفوذ به مراکز تصمیم گیری اقتدار بازدارندگی ایران اسلامی را از هم فرو بریزد وی از مردم خواست با حضور همه جانبه در انتخابات اسفندماه، ضمن جریان شناسی تهدیدات نظام اسلامی به کسانی رای دهند که ضامن اقتدار و تداوم نظام اسلامی خواهند بود. رونمایی از آلبوم شهدا در یادواره ۱۲۰ شهید شهرک امام(ره) تبریز فرمانده حوزه مقاومت ۵ بسیج شهری تبریز نیز در این مراسم گفت: این آئین به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات کربلای ۵ برگزار شده تا یادی دلاورمردی های سربازان لشکر عاشورا در این عملیات صورت گیرد زیرا این عملیات از نظر وسعت و زمان و اهمیت آن نزد عراقی ها به تاج المعارک معروف شد و طی آن رزمندگان اسلام با اهدای جان خود توازن قوای جنگ را به نفع ایران بر هم زدند.

سرهنگ حسین خلیلی همچنین با اشاره به برگزاری سالانه یادواره ی شهدای شهرک امام(ره) تصریح کرد: این مراسم پنجمین یادواره شهدای شهرک امام(ره) با هدف زنده نگه داشتن یاد شهیدان محسوب می شود و در نخستین یادواره شهدای این منطقه، از کتاب ماندگاران حاوی زندگینامه ی ۱۲۰ شهید شهرک امام(ره) رونمایی شد. به گفته وی در دومین سال از گرامیداشت شهدای شهرک امام(ره) از لوح فشرده ماندگاران حاوی شعر شهدا رونمایی شد و  رونمایی از تمبر یادبود شهدا در سومین سال برگزاری این مراسم، شهرک امام(ره) تقدیر از خانواده ی شهید محمد ترابی گودرزی به عنوان اولین شهید شهرک امام(ره) در چهارمین آئین یادواره ی شهدای این منطقه بود. فرمانده حوزه مقاومت ۵ بسیج شهری در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در پنجمین یادواره یشهدای شهرک امام(ره) نیز از آلبوم شهدای این منطقه رونمایی شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن