تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظاتی پیش فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در آسمان جنوب‌شرق تهران طنین‌انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لحظاتی پیش
فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در آسمان جنوب‌شرق تهران طنین‌انداز شد
مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک، شهرهای موثر در قیام 15 خرداد پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمرالباقر النمر و چند تن از مسلمانان عربستان راهپیمایی کردند.

خبرگزاری فارس: فریاد «مرگ بر آل‌سعود» در آسمان جنوب‌شرق تهران طنین‌انداز شد



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم شهرستان‌‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک  (شهرهای وثر در قیام 15 خرداد سال 42) ظهر امروز و پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه، با برپایی راهپیمایی اعتراضی انزجار خود را از جنایات آل‌سعود و محکومیت به شهادت رساندن آیت‌الله نمر، روحانی برجسته عربستانی اعلام کردند. حاضران در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را از حکام عربستان سعودی ابراز کردند. راهپیمایی‌کنندگان ضمن محکوم کردن جنایات عربستان در شهادت این روحانی بزرگوار، با سردادن شعارهای ضد استکباری، اوج نفرت خود از جنایات ضدبشری این کشورها را نشان دادند. به گزارش فارس، در چند روز اخیر و پس از شهادت آیت‌الله باقرالنمر، گروه‌های سیاسی، روحانیون شیعه و سنی، دانشجویان و سازمان‌های مختلف در قالب انتشار بیانیه‌هایی شهادت آیت‌الله النمر را محکوم کرده بودند. مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت پیشوا و قرچک در این تظاهرات با مشت‌های گره کرده و در دست داشتن تصاویر آیت‌الله النمر، اعلام کردند که راه شهدای بیداری اسلامی ادامه خواهد داشت و به زودی شاهد سقوط رژیم آل‌سعود خواهیم بود. حضور نوجوانان و جوانان در تظاهرات محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر، از جمله ویژگی های مراسم بود و این پیام را به جهانیان رساند که آینده سازان ایران اسلامی به خوبی جریانات را دنبال کرده و از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید. تظاهرات مردم در محکومیت به شهادت رساندن آیت‌الله النمر در شهرهای موثر در قیام 15 خرداد سال 42 و سایر نقاط و بخش‌های این شهرستان‌ها پرشور و با شکوه برگزار شد.

94/10/18 - 15:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن