تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم انقلابی ملت ایران در محکومیت جنایات آل‌سعود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "خشم انقلابی" ملت ایران در محکومیت جنایات آل‌سعود


تظاهرات سراسری مردم انقلابی و شهید‌پرور امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان "آیت‌الله شیخ نمر" به دستان ناپاک رژیم منفور آل‌سعود در سراسر کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رژیم آل‌سعود در اقدامی‌ تلافی‌جویانه و مغرضانه و فرار از ناکامی‌های متعدد حکومت متزلزل  و دست‌نشاندۀ خود در داخل و نیز خوش‌خدمتی به اربابانش یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مقابله با امواج بیداری اسلامی در جهان اسلام دست به اقدام هولناک و ضدبشری اعدام رهبر بزرگ شیعیان عربستان زد تا بتواند با ایجاد اختلاف بین مسلمین و فرق اسلامی، از ناکامی‌هایش فرار کند.

مردم سراسر کشور در محکومیت اعدام شهید آیت‌الله شیخ نمر و اقدامات رژیم آل‌سعود در تظاهرات‌ خود شعار‌هایی همچون "مرگ بر آل‌سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیخ نِمِر، شهید راه دین شد؛ خون به دلِ تمام مسلمین شد"، "آل سعود، محکوم بر شکست است فریاد ما، فریاد حق‌پرست است"، "شیخ نِمِر پیرو دین و قرآن کشته شده به دست نامسلمان"،"شیخ نِمِر فدایی قرآن است شهید دین، زنده و جاودان است" سر دادند. در راهپیمایی نمازگزاران پایتخت پس از اقامه نماز جمعه، ضمن سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود، جنایت حکام عربستانی در به شهادت رساندن آیت الله نمر و جنایات این سه رکن جنایتکار در منطقه به ویژه در یمن و سوریه و عراق را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم اردبیل در اعتراض به شهادت شیخ نمر برگزار شد
اقشار مختلف مردم شهرستان اردبیل بعد از برگزاری نماز جمعه، با راهپیمایی اعتراض‌آمیز، حرکت ننگین دولت آل‌سعود را در به شهادت رساندن روحانی برجسته و مجاهد شیعیان عربستان شیخ نمر باقرالنمر،  را محکوم کردند و انزجار خود را از سکوت مجامع بین‌المللی و این حرکت غیرانسانی دولت آل‌سعود نشان دادند.

در راهپیمایی اعتراض‌آمیز محکومیت اعدام شیخ نمر که با حضور مسئولان استانی، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد اعتراض کنندگان خاستار پاسخ قانع کننده دولت آل‌سعود نسبت به اعمال فجیع و درنده خویی این دولت و  اعمال منافی حقوق بشر شدند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی خواستار شکسته شدن سکوت مجامع بین‌المللی درباره اعدام شیخ نمر و اعمال ننگین عربستان در کشتار شیعیان و مسلمانان شدند و خاستار برقراری عدالت و برخورد سران مجامع بین‌المللی نسبت به اعمال منحوس دولت عربستان شدند.

بعد از به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر توسط دولت عربستان، این چندمین راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم اردبیل است که با حضور اقشار مختلف مردم به صورت با شکوه برگزار می‌شود.

مردم سیستان و بلوچستان شهادت شیخ نمر را آغاز بیداری اسلامی در عربستان دانستند مردم شهیدپرور و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه بار دیگر با راهپیمایی خود جنایات آل‌سعود را محکوم کردند و به شهادت رساندن آیت الله نمر را زمینه ساز بیداری اسلامی درعربستان دانستند.

مردم شهید‌پرور زاهدان با راهپیمایی از مقابل مصلی قدس تا تقاطع خیابان آزادی زاهدان اعتراض خود نسبت به جنایات و اقدامات ددمنشانه آل سعود اعلام کردند و از جوامع حقوق بشری پیگیری این جنایات را خواستار شدند.

در راهپیمایی‌های سراسر استان بیانیه محکومیت شهادت آیت‌الله شهید باقر‌النمر و لزوم وحدت میان امت اسلامی قرائت شد و مردم با تکبیر و شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل پیمان و میثاق خود با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

فریاد خشم و انزجار مردم سرزمین آفتاب از جنایات آل سعود علیه جهان اسلام
نمازگزاران شهرهای استان از زادگاه امام روح الله(ره) شهر خمین و اراک، تا سرزمین یاقوت های سرخ ساوه و زرندیه، از قطب گل کشور محلات و دلیجان تا سرزمین چشمه های خروشان شازند، از سرزمین مفاخر و اندیشمندان فراهان و تفرش تا دیار کهن آشتیان و کمیجان و خنداب امروز پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه از مصلی‌های نماز جمعه و براساس مسیرهای از پیش اعلام شده را راهپیمایی کرده و اقدام آل سعود در به شهادت رساندن مجاهد شیعه و رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند.

در این راهپیمایی گروه‌ها و تشکل‌های مختلف مردمی طلاب و حوزویان تا دانشگاهیان و بازاریان و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند, این اقدام ددمنشانه رژیم سفاک آل‌سعود را محکوم و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیامایی سراسری جمعه، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا‌به‌حق شیخ نمر اعلام می‌کنند و  شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ آل سعود‌" و "مرگ بر استکبار" را فریاد زدند.

مردم بابصیرت و شهید پرور مرکز استان که روز گذشته باحضور پرشور خود در تشییع نخستین شهید مدافع حرم از اراک میثاق خود با شهدا و امام شهیدان و آرمان های والای انقلاب اسلامی را تجدید کردند، پس از خطبه‌های نماز جمعه اراک با حضوری گسترده و انقلابی در این راهپیمایی که از مقابل مصلی بیت المقدس اراک آغاز شد با سردادن شعارهایی در محکومیت اسکتبار جهانی و آل سعود خواستار نابودی رژیم آل سعود از طریق کشورهای اسلامی شدند.

راهپیمایی نمازگزاران گلستانی علیه جنایات رژیم سفاک آل‌سعود برگزار شد
نمازگزاران در شهرهای مختلف استان گلستان پس از اقامه نماز جمعه، در اعتراض به جنایات آل‌سعود و شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان، راهپیمایی کردند.

راهپیمایی‌کنندگان گلستانی، این اقدام ددمنشانه رژیم آل‌سعود را محکوم و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری امروز، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا‌به‌حق شیخ نمر اعلام کردند و  "مرگ آل سعود‌"  را فریاد زدند.

این راهپیمایی در گرگان مرکز استان گلستان با حضور گسترده و انقلابی مردم از مقابل مصلی گرگان برگزار شد و مردم با سردادن شعارهایی در محکومیت اسکتبار جهانی و آل سعود خواستار نابودی رژیم آل سعود از طریق کشورهای اسلامی شدند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به شهادت شیخ نمر راهپیمایی کردند
ظهر امروز و پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرها و نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان در اعتراض به شهادت آیت‌الله شیخ نمر توسط رژیم آل‌سعود راهپیمایی کردند.

مردم مومن و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه و پرشور خود در راهپیمایی، شهادت آیت الله شیخ نمر را محکوم کردند.

مردم شهرهای یاسوج، گچساران، باشت، دهدشت، بهمئی، چرام، لنده و سی‌سخت با برگزاری راهپیمایی اعتراض و نفرت و انزجار خود از رژیم آل‌سعود را به نمایش گذاشتند.

در راهپیمایی امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با شعارهای "الله اکبر"، "لا اله الا الله"، "یاحسین"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ برآل سعود" نفرت خود را از استکبار جهانی و رژیم آل سعود نشان دادند.
 


جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن