تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات تروریست‌ها با برنامه‌ریزی اسرائیل، حمایت آمریکا و پول عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جنایات تروریست‌ها با برنامه‌ریزی اسرائیل، حمایت آمریکا و پول عربستان


خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: جنایات تروریست‌ها با برنامه‌ریزی اسرائیل، حمایت آمریکا و پول عربستان انجام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خطیب نماز جمعه تهران با تسلیت شهادت عالم برجسته و روحانی پارسای عربستانی آیت الله شیخ نمر گفت: شهادت این عالم برجسته و پارسا را به جهان اسلام تسلیت می گوییم.
آیت الله امامی کاشانی افزود: فردی که اسلام و قانون را می گفت دیدید که با او چگونه رفتار کردند و متاسفانه مجامع ملی و بین المللی نیز آن را تقبیح نکردند.
وی در ادامه تفکر تکفیری در عربستان را ناشی از اندیشه های ابن تیمه و عبدالوهاب دانست و گفت: آنچه در کشتار منای حاجیان و برخورد با کشورها از سوی عربستان امروز می بینید ناشی از حکام جوان نادانی است که با قساوت قلب کامل عمل می کنند.
خطیب نمازجمعه تهران افزود: امروز گروه هایی را می بینید که به اسامی مختلف مثل جیش الاسلام، مصطفی اسلام، داعش، جندالاسلام همگی به نام اسلام در عراق و سوریه جنایت می کنند. آنچه امروز می بینید جنایت می شود در کشورهای اسلامی سه رکن دارد، نخستین آن برنامه ریزی از سوی اسرائیل، رکن دوم حمایت آمریکا و سوم پول و سرمایه عربستان است که در تمام این جنایت ها سهیم است و امروز می بینید که عربستان چگونه دست به کشتار و قتل عام مردم یمن می زند و از هیچ عملی در این کشور باک ندارد. حمله به سفارت عربستان کار نفوذی ها بود خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خطبه دوم با محکوم کردن حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن کشور در مشهد مقدس گفت: حمله به سفارت عربستان کار نفوذی ها بود و ممکن است که از آدم های نادان هم استفاده کرده باشند.
آیت الله امامی کاشانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از جریان حمله به سفارت انگلیس آن را هم جرم و هم خیانت دانستند و شواهد نشان می دهد که دو گروه به سفارت عربستان حمله کرده‌اند، گروه اول از دشمنان بودند که حمله را رهبری کردند و گروه دوم به تعبیر امام صادق (ع) از احمق ها بودند.
وی گفت: امام جعفر صادق (ع) فرموده‌اند، «از رفاقت با احمق پرهیز کن که می خواهد نفع برساند اما ضرر می رساند» و در جریان حمله به سفارت عربستان آن ها توپی را که در زمین ما بود به دست دشمن دادند تا دست بالا بگیرد و استفاده کند.
خطیب موقت نمازجمعه تهران حمله کنندگان به سفارت عربستان را مجرم و محکوم دانست و تاکید کرد: از همان ابتدا هم دولت و هم قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی موضع گرفتند.
آیت الله امامی کاشانی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با ارتقای علمی و اخلاقی و اجتماعی و انسجام در کشور در جهان اسلام شاخص است و دنیا متوجه شده است که در ایران چه خبر است، حالا کنگره آمریکا هم می خواهد برای پسابرجام مصوباتی درست کند.
وی افزود: کنگره آمریکا خیلی تلاش کرد که برجام به نتیجه نرسد اما با زحمات و خون دل های وزیر امور خارجه و همکارانش به حول خدا و انسجام ملت و رهبری مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و حالا می خواهند آن را با مشکل روبرو کنند.
خطیب موقت نمازجمعه تهران همچنین با اشاره به همراهی برخی کشورهای عربی منطقه با دولت عربستان سعودی در قطع رابطه با ایران گفت: از رفتار برخی کشورهای عربی تعجب می کنم که باوجود اینکه نیازی به پول عربستان ندارند چرا اینگونه رفتار می کنند تا به ذلت بیفتند و به عربستان می گویم جهان شما را می شناسد و کسانی که بخواهند با عربستان منزوی که قساوت و ضدانسانی بودن خود را ثابت کرده است همکاری کنند آبروی خود را خواهند برد.
آیت الله امامی کاشانی افزود: کنگره آمریکا و کشورهای منطقه باید بدانند دنیا و جوامع بین المللی با آن ها همکاری نمی کند و با قاطعیت می گویم که میلیاردها جمعیت روی زمین با جنایات آمریکا، اسرائیل و عربستان مخالفند و آن ها را لعن و نفرین می کنند.
وی گفت: این اوضاعی که در دنیا مشاهده می کنیم وضعی است که در احادیث اهل بیت(ع) پیش بینی شده است و امام جعفرصادق(ع) فرمودند، «در آخرالزمان فتنه ای رخ می دهد که فتنه در دین است و فتنه در دین یعنی به نام دین حرکت کردن و با دین دشمنی کردن».
با انسجام و وحدت در انتخابات شرکت کنیم خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: اگر هر دلخوری ای داریم همه آن ها را کنار بگذاریم و با انسجام و وحدت در انتخابات شرکت کنیم و نسبت به آن بی تفاوت نباشیم.
آیت الله امامی کاشانی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران با اشاره به فداکاری ها، شهید دادن ها و پرپر شدن جوانان در راه انقلاب اسلامی افزود: با انسجام در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دهیم، امروز دشمن از خلوت شدن نظام لذت می برد.
او گفت: آن کسی که نسبت به نظام کوتاهی کند یا در انتخابات بگوید به من چه مورد لطف امام زمان (عج) نخواهد بود.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین در پایان تاکید کرد: این کشور با این عظمت علمی قطعا بر حق است، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه برحق است و مثل آفتاب این مساله روشن است.
 


جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن