تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبر داد لغو امتیاز 13 نشریه در استان زنجان / مشکل تعدادی از نشریات لغو مجوز شده رفع شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبر داد
لغو امتیاز 13 نشریه در استان زنجان / مشکل تعدادی از نشریات لغو مجوز شده رفع شد
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: تعداد 13 نشریه از نشریات در حال انتشار استان زنجان مشمول ماده 16 قانون مطبوعات شده و لغو امتیاز شده‌اند.

خبرگزاری فارس: لغو امتیاز 13 نشریه در استان زنجان / مشکل تعدادی از نشریات لغو مجوز شده رفع شد



یوسف ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: علت این لغو امتیازها عدم اعلام وصول این نشریات توسط چاپخانه‌های طرف قرارداد است. وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکل تعداد زیادی از این نشریات حل شده و مشکل تعداد محدود باقیمانده نیز به زودی رفع خواهد شد. مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: برخی از مدیران این نشریات، سهل‌انگاری چاپخانه‌های طرف قرارداد را در عدم اعلام وصول و برخی نیز از اینکه باید نشریات چاپ شده از طریق چاپخانه اعلام وصول شود، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. ناصری افزود: بر اساس سیاست‌های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشریات بلافاصله بعد از چاپ باید توسط چاپخانه و از طریق سامانه اعلام وصول شود و گرنه نشریات مشمول ماده 16 شده و لغو امتیاز می‌شوند. وی با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر رفع مشکل این نشریات است، از مکاتبه خانه مطبوعات با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رفع مشکل نشریات استان خبر داد. ناصری افزود: خانه مطبوعات استان زنجان به عنوان تنها تشکل صنفی قانونی، پیگیر موضوع تا حل نهایی آن است.

94/10/17 - 15:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن