تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست نوسازی مدارس اردبیل: هیچ اتفاق سازه‌ای در مدرسه وکیل‌آباد سردابه اتفاق نیفتاده است‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست نوسازی مدارس اردبیل:
هیچ اتفاق سازه‌ای در مدرسه وکیل‌آباد سردابه اتفاق نیفتاده است‌
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: به هیچ‌وجه اتفاق ناگوار سازه‌ای در مدرسه وکیل‌آباد سردابه رخ نداده ‌و اینکه گفته می‌شود سقف شیروانی را باد با خود برده ‌اصلا صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: هیچ اتفاق سازه‌ای در مدرسه وکیل‌آباد سردابه اتفاق نیفتاده است‌



دولت لطفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل و در واکنش به برخی اظهارنظرهای غیرواقعی در مورد فروریختن سقف مدرسه روستای وکیل‌آباد سردابه اظهار کرد: این مدرسه‌ از ابتدای سال تحصیلی جدید‌ به صورت موقت و غیررسمی تحویل آموزش و پرورش داده شد. وی با تشریح مشخصات این مدرسه اعلام کرد: ‌اینکه این سازه فرو ریخته و معلم ‌یا دانش‌آموزی آسیب دیده ‌به هیچ‌وجه صحت ندارد و نوعی بزرگنمایی است.‌ وی با بیان ‌اینکه به هیچ‌وجه راضی به تحویل این مدرسه به آموزش و پروش ناحیه یک اردبیل نبودیم، ادامه داد: ‌با اصرار ‌آنها‌ که دانش‌آموزان ابتدایی باید در یک مدرسه جدید با ظرفیت بیشتر تحصیل کنند ‌این مدرسه را به صورت موقت و غیررسمی تحویل دادیم تا در سه ماه گذشته تحصیل دانش‌آموزان در آن مدرسه به رغم برخی نواقصات به انجام برسد. سرپرست اداره کل ‌نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد‌: مدرسه روستای وکیل‌آباد سردابه سه کلاسه ‌و با مشارکت بنیاد برکت در یک تیپ خاص در کنار 14 مدرسه دیگری که تاکنون احداث و تحویل داده شده ‌به انجام رسیده و در هیچ یک از مدارس قبلی احداث و افتتاح شده شاهد چنین اتفاقات ساده‌ای نبودیم. لطفی بیان کرد‌: به هیچ وجه سازه این پروژه که اسکلت فلزی است آسیبی ندیده و تنها با جابه‌جایی چند کنف پیمانکار را مجاب کردیم تا نواقصات را برطرف کند تا دوباره تحویل آموزش و پرورش شود. سرپرست ‌اداره کل ‌نوسازی مدارس استان اردبیل در مورد سیستم گرمایشی این پروژه عنوان کرد: سیستم گرمایشی مدرسه سه کلاسه جدید روستای وکیل‌آباد سیستم گرمایشی مبتنی بر استقرار موتورخانه مرکزی و شوفاژ است که در حال حاضر با سوخت گازوئیل کار می‌کند و در صورت گازکشی به سرعت می‌توانیم این سیستم را به منبع گاز تغییر بدهیم البته در کنار این امکانات از بخاری‌های تابشی نیز در این مدرسه استفاده می‌شود. لطفی در مورد انتخاب محل احداث این پروژه د‌ر یک مکان بادگیر گفت: به دلیل آنکه این پروژه از محل تخریب و بازسازی احداث می‌شود ما در همان محل تخریب و بازسازی مدرسه کهنه احداث مدرسه جدید را آغاز کردیم و حتی بعد از 6 ماه پیگیری موفق شدیم تا معارض این پروژه را برطرف کنیم. ‌سرپرست ‌اداره کل‌ نوسازی مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود‌ با رد شایعاتی مبنی بر اتفاقات سازه‌ای در این مدرسه و بر باد رفتن سطح شیروانی آن به دنبال شدت وزش باید گفت: ما در سال‌های اخیر هر مدرسه‌ای را احداث کردیم سعی داشتیم تا در کیفیت ساخت آن بیش از گذشته به مطلوبیت اجرای پروژه و توجه به مطلوب بودن سیستم سازه‌ای آن توجه کنیم.

94/10/17 - 13:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن