تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه به توسعه حوزه اقتصاد داخلی ضروری است/ در حوزه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: دبیرهیات سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور، در زنجان گفت: بر اساس سند چشم انداز 1404، از لحاظ علمی و فنی تا اندازه ای توانسته ایم در مسیر پیشرفت قرار بگیریم ولی در حوزه اقتصادی بعد از گذشت 10 سال از ابلاغ این سند، هنوز نتوانسته ایم تا آن اندازه که انتظار می رفت موفق عمل کنیم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج رسا ،داود ندیم، امروز در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرداری زنجان، با اشاره به اینکه، ورود هر گردشگر معادل درآمد 80 بشکه نفت است، خاطر نشان کرد: به ازای ورود روزانه 15 هزار گردشکر به کشور می شود درچاه های نفت را بست.
وی در ادامه بیان کرد: بر اساس آمار های جهانی میزان جذب و بهره گیری از سرمایه گذاری های خارجی و بخش های خصوصی در ایران رتبه خیلی پایینی دارد، ولی یکی از دلایل رشد جهشی اقتصادی در برخی از کشورهای پیرامونی ما جذب سرمایه های خصوصی و خارجی است، که به این نکته اهمیت زیادی می دهند. 
دبیر هیات سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور با اشاره به ضرورت حرکت اقتصادی کشور از اقتصاد سوداگری، به سمت اقتصاد سرمایه گذاری تولید محور، تاکید کرد و گفت: حضور بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی عامل اصلی توسعه و رشد در کشورها و شهرهای مختلف است.
داود ندیم، در ادامه افزود: در زمان حاضر صنعت بزرگ گردشگری در اغلب کشورها به عنوان زمینه و راهبرد توسعه معرفی شده است و این بخش درآمدهای سرشاری را عاید آنان می کند.
ندیم، دبیر هیات سرمایه ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
توجه ویژه به توسعه حوزه اقتصاد داخلی ضروری است/ در حوزه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته ایم






پنجشنبه ، ۱۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن