تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803572162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد نصب دوربین‌های مدار بسته در مناطق زیست‌محیطی قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد
نصب دوربین‌های مدار بسته در مناطق زیست‌محیطی قزوین
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای حفاظت از مناطق زیست‌محیطی این استان، نصب دوربین‌های مدار بسته به صورت آنلاین در این مناطق انجام گرفته است.

خبرگزاری فارس: نصب دوربین‌های مدار بسته در مناطق زیست‌محیطی قزوین



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در کشور از جمله وظایف قشرهای مختلف مردم و مسئولان کشوری در این عرصه است. حفظ و نگهداری از منابع طبیعی که به عنوان میراث و سرمایه‌های گذشتگان به نسل امروز و یک امانت گران‌بهای نسل آینده در دستان نسل امروز بوده وظیفه‌ای انسانی و شرعی است. سازمان حفاظت محیط زیست در کنار دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته تا از این نعمات الهی حفاظت کرده و فرهنگ حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و حیات وحش کشور در بین مردم فراگیر شود. در این راستا استان قزوین نیز با دارای بودن محیط زیست بکر و منابع طبیعی منحصر به فرد در بین دیگر استان‌های کشور در حفاظت از این گنجینه ملی و میراث گذشتگان خویش با مشارکت و همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها در این مهم از تمام نیرو و توان خود استفاده می‌کند. سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای بیانات و منویات مقام معظم رهبری که در 17 اسفند ماه سال گذشته در جمع فعالان این عرصه بیان کردند در 15 محور تنظیم شده و در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است. سیاوش شمسی‌پور با بیان اینکه سیاست‌های کلی محیط زیست با نگرش جدیدی در حدود دو ماه گذشته به قوای سه‌گانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ابلاغ شده است، افزود: در این راستا به ثمر رساندن منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفاظت از محیط زیست سرلوحه کار سازمان حفاظت محیط زیست و دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دارد. وی ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در بین دیگر استان‌های کشور به نتایج خوبی دست یافته و عملکرد توانمندی در این زمینه داشته است. سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: 15 محور اساسی برگرفته شده از منویات رهبری در قالب 35 برنامه به تصویب کارگروه‌های تخصصی در سطح این استان رسیده است و امیدوار بوده با همکاری و مساعدت دیگر دستگاه‌های اجرایی در به نتیجه رساندن این مهم موفق‌تر عمل کنیم. شمسی‌پور عنوان کرد: یکی از دستاوردهای انجام گرفته در سطح استان قزوین نصب دوربین‌های مداربسته به صورت آنلاین در منطقه حفاظتی باشگل شهرستان تاکستان در سال جاری بوده که در دستور کار این اداره کل قرار داشت و به نحو مطلوبی اجرا شد. این مسئول به اهمیت منطقه باشگل در شهرستان تاکستان اشاره کرد و گفت: این منطقه یکی از مناطق تحت حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین بوده و دارای حیات وحش، منابع طبیعی و پوشش گیاهی منحصر به فرد است. سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین به اقدامات انجام شده در حوزه دریاچه اوان اشاره کرد و گفت: این دریاچه یکی از قطب‌های گردشگری و مناطق زیست‌محیطی بکر در این استان است که با نصب دوربین مدار بسته و نصب یک دستگاه کانکس استقرار محیط‌بانان در این منطقه از تخریب زیست‌محیطی احتمالی در حاشیه دریاچه اوان پیشگیری کرده‌ایم. شمسی‌پور افزود: پاکسازی بستر دریاچه‌ اوان و لوله‌گذاری برای تأمین آب دریاچه در سال جاری انجام گرفته و لایه‌روبی آن نیز در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین قرار دارد. امید است، مردم و شهروندان استان قزوین نیز در حفاظت از محیط زیست که سرمایه برگشت‌ناپذیر ملی محسوب می‌شود، همت گماشته و در به ثمر رساندن اهداف مسئولان و متولیان این عرصه نقش‌آفرین باشند. محیط زیست یک سرمایه ملی است و همت تمام قشرها در حفاظت از این نعمت خدادادی لازم و ضروری است.

94/10/17 - 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن