تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806670080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجلس خواستار بازخواست مقصران واقعه تعرض به سفارت عربستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رییس مجلس خواستار بازخواست مقصران واقعه تعرض به سفارت عربستان شد نایب رییس مجلس شورای اسلامی تعرض تعداد معدودی افراد به سفارت عربستان را محکوم کرد و خواستار بازخواست کوتاهی کنندگان در این واقعه شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ دي ساعت 22:19

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد عصر چهارشنبه درحاشیه همایش ملی تفکر بسیجی،پژوهش و اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: ما به وحدت امت اسلامی فکر می کنیم و این در حالی است که تعرض به سفارت عربستان در کشورمان را محکوم می کنیم و خواستار این هستیم تا افرادی که در این راستا کوتاهی کردند، بازخواست شوند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به طورحتم، قطع روابط عربستان با ایران و تعرض به سفارت عربستان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و درمجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و باکسانی که به سفارت عربستان تعرض کردند برخورد قاطع خواهد شد.
وی عملکرد عربستان در بمباران منازل مسکونی ، مدارس ، بیمارستانها و بنگاههای اقتصادی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چنین رفتارهایی در کنار سرکوب افراد در داخل عربستان سعودی محکوم است و مجامع بین المللی با آن مخالف هستند.
ابوترابی فرد ضمن محکوم کردن اعدام شیخ النمر افزود: آیت الله شیخ نمر یک شخصیت مذهبی ودینی بود. ایشان فعالیت های قانونی و رسمی در کشور عربستان داشت و به طور صریح هم از افکار و اندیشه حاکمان انتقاد می کرد.
نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: نباید با صاحبان قلم و نقد اینگونه برخورد شود و این رفتارها منطقی نیست؛زیرا شهادت آیت الله نمر به معنای کشتار اندیشه و فکر در عربستان است.
وی ادامه داد: برخورد این گونه باعلما در عربستان عواقب نامناسبی برای آل سعود دارد؛ چرا که دنیای اسلام و مجامع بین المللی اینگونه رفتار را محکوم می کنند.
ابوترابی فرد با بیان اینکه ناکامی عربستان در مسائل داخلی مانند مساله حج امسال نیز نشانه از ناکارآمدی این کشور دارد،خاطرنشان کرد: به قتل رسیدن بسیاری از حجاج خانه خدا نشانه عمق ناکارآمدی عربستانی ها است.
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ایران همواره در تلاش بوده با کشورهای اسلامی روابط مناسبی داشته باشد،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به طور جدی دغدغه کشورهای همسایه را دارد و ما برای ارتباط با کشورهای همسایه اهتمام داریم که این مهم صورت گیرد.
**اصلاح رفتارهای نادرست در منطقه یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران است
وی ادامه داد: ما برای امنیت منطقه اهتمام جدی قایل هستیم و این در حالی است که قدرت دفاعی بازدارنده خود را تنها برای خویشتن نمی خواهیم بلکه ما به قدرت دفاعی منطقه نیز فکر می کنیم.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی و اصلاح رفتارهای نادرست در منطقه یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران است و اقدام یک طرفه عربستان را اقدامی در راستای منافع ملت های مسلمان نمی دانیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر طبق جایگاه سیاسی و ظرفیت های فراوانی که دارد،هیچگونه آسیبی از قطع رابطه با عربستان نمی بیند خاطرنشان کرد: رابطه ما با کشورهای بزرگ غربی در مقطعی قطع شد اما به همگان نشان دادیم جمهوری اسلامی ایران با قدرت به راه خود ادامه می دهد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن