تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805763227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند زلیخا تا تبریک داعش به عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باند زلیخا تا تبریک داعش به عربستان


پیاز و سخنرانی اوباما/ ادامه بررسی قضایی/ طلب در حال وصول است/ اکثرا سیاه پوست/ فوربس: ضرر میلیاردها دلاری عربستان از قطع رابطه با ایران/ پومیس، خطرناک تر از پالم/ باند زلیخا/ تبریک داعش به عربستان از عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 شبکه خبر است. پیاز و سخنرانی اوباما
اشک های دیشب اوباما ، حین سخنرانی اش درباره ی معضلاات حمل سلاح در آمریکا ، واکنش های زیادی رو در رسانه های خود آمریکا درپی داشته. گزارشگر شبکه خبری فاکس نیوز در برنامه ای در این شبکه گفت: اگر می توانستم به دنبال پیاز یا ماده اشک آور دیگری در تریبون سخنرانی اوباما می گشتم چرا که این گریه باورکردنی نیست.
تانتاروس گفت: او تقریبا در پایان دوره ریاست جمهوری اش است و کسی نشنیده است که او به شیکاگو برود و درباره این موضوع صحبت کند، او فقط نشان می دهد که قصد دارد کاری انجام دهد. اما هر کاری بکند این مشکل حل نمی شود.»

ادامه بررسی قضایی
دومین جلسه رسیدگی به پرونده شاکیان تامین اجتماعی علیه مرتضوی، رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی امروز در دادگاه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت برگزار شد. این جلسه غیرعلنی بود.

منش پهلوانی را حفظ کنید
انتشار تصاویر خلاف عرف و عفت از سوی برخی ورزشکاران و بازیگران، دادستان عمومی و انقلاب تهران را به واکنش وا داشته و جعفری دولت آبادی گفت: علاوه بر اینکه انتشار این  تصاویر از جنبه عمومی جرم قابل پیگیریه، خلاف منش پهلوانی و روح جوانمردی است.

طلب در حال وصول است
بانک ملی ایران درباره ی خبر دیروز برخی مطبوعات و خبرگزاری ها که از "رانت‌خواری میلیاردی" مستنداتی رو منتشر کرده بودند، جوابیه ای داد و با تایید این بدهی میلیادری اعلام کرد: اقدامات لازم برای وصول مطالبات در جریان است.

اکثرا سیاه پوست
همزمان با اذعان اوباما به اینکه سالانه 30 هزار نفر در خشنونت های روزانه در آمریکا کشته می شوند، برخی از رسانه ها، آمار رسمی پلیس آمریکا رو آنالیر کردن که در آن، اکثر قربانیان قتل ها در نیویورک مردان جوانی هستند که از لحاظ نژاد در اقلیت بوده اند. طبق گزارش پلیس آمریکا، از میان اونها 64 درصد سیاه پوست ، 27 درصد اهل کشورهای آمریکای لاتین، 6 درصد سفید پوست و سه درصد آسیایی بوده اند.

فوربس: ضرر میلیاردها دلاری عربستان از قطع رابطه با ایران
نشریه فوربس در گزارشی به نقل از یک اقتصاددان در عربستان نوشت: عربستانی ها فقط در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸.۶ میلیارد دلار از حج درآمد کسب کرده اند، و این ۱۰ درصد درآمد عربستان از منابع نفتی است. در ادامه این کزارش آمد: درآمد عربستان از حاجیان ایرانی چه در عمره و چه در تمتع سه میلیارد دلار است.

دختران درس خوان ترند
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با آماری نشون داده دختر ها در همه شهرها از پسرها درس خون ترند. عمادی آماری هم از میانگین معدل کل در سه رشته ی تحصیلی داده و گفت: میانگین نمرات دانش‌آموزان در خرداد ٩٤ رشته ریاضی ١٣,٢٣ و در تجربی ١٢.٨٧ و در انسانی ١٠.٢٦ است.

گزارش خلاف واقع
رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان گفت: ادعای شبکه ی فارسی بی سی سی کاملا بی اساس و کذب است.  شبکه بی بی سی بتازگی در گزارشی مدعی شده بود که کلیسای وانک در معرض تخریبه و در ایران به این موضوع هیچ توجهی نمی شود. رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان گفت: همین پارسال بود که با بودجه ی بسیار خوب؛ قسمت های مختلف از جمله کتابخانه ی این کلیسا بازسازی شد، بی بی سی فارسی دروغ می گوید.

پومیس، خطرناک تر از پالم
استفاده از روغن زیتون پومیس از نظر سازمان غذا و دارو ممنوعه. یکی از دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: روغن تفاله زیتون یا همون پومیس، غیرمجاز و غیرقابل مصرف برای انسان است. برخی گزارش ها نشان می دهد: روغن پومیس که از کشورهای اسپانیا، ایتالیا و یونان به‏ صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، برای واردکنندگان سود بسیار بالایی دارد.

باند زلیخا
باند زلیخا دهمرده یکی از مهم‌ترین باندهای موادمخدر در منطقه متلاشی شد. دادستان زابل گفت: تاکنون بیشتر مواد فروشان حرفه‌ای دستگیر شدن و پیگیری جهت متلاشی کردن سایر سوداگران مرگ، هم در دستور کار است.

تبریک داعش به سعودی
گروهک تروریستی داعش در نجد عربستان با صدور بیانیه‌ای، به شهادت رساندن شیخ نمر رو به رژیم سعودی و مردم این کشور تبریک گفت.

دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن