تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان: واحد ثابت کانون پرورش فکری در مسکن مهر سمنان تأسیس می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان:
واحد ثابت کانون پرورش فکری در مسکن مهر سمنان تأسیس می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: واحد ثابت کانون پرورش فکری در آینده‌ای نزدیک در مسکن مهر سمنان تأسیس می‌شود.

خبرگزاری فارس: واحد ثابت کانون پرورش فکری در مسکن مهر سمنان تأسیس می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرستان سرخه و مدیران کانون پرورش فکری کودکان این شهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان سرخه، امام جمعه سرخه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و دیگر مسئولان شهرستان سرخه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد. مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در این نشست بیان کرد: در استان سمنان در حال حاضر دو مرکز پستی و 15 مرکز ثابت در حال فعالیت است. وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان دارای چهار واحد سیار بوده که یک واحد آن شهری و سه واحد دیگر آن روستایی و در شاهرود، دامغان و گرمسار در حال فعالیت است. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان، در آینده‌ای نزدیک یک واحد ثابت در مسکن مهر شهر سمنان تأسیس خواهد شد. حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر امام جمعه سرخه نیز در این نشست توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان را خواستار شد و گفت: رشد و تکامل جامعه با بلوغ عقلانی صورت می‌پذیرد و این مهم باید از کودکان و نوجوانان آغاز شود. وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه باید مورد تبلیغات و توجه ویژه در شهر و شهرستان سرخه قرار گیرد؛ زیرا تبلیغات و اطلاع‌رسانی در بحث فرهنگ تأثیر و نقش به‌سزایی دارد. ظهور جعفری بخشدار مرکزی سرخه نیز با بیان این‌که کانون پرورش فکری می‌تواند با سازمان‌های مردم‌نهاد و محلی در ارتباط باشد، افزود: از این دست جلسات نیز باید با حضور خیران در آینده برگزار شود. در این نشست مقرر شد: با هماهنگی کانون پرورش فکری استان سمنان و اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه، برنامه‌های فرهنگی مدارس شهرستان سرخه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شود.

94/10/16 - 16:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن