تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه حدود 50 هزار متر مربعی سرانه های فرهنگی شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-با احداث و راه اندازی مساجد، کتابخانه، مرکز فرهنگی شهربانو، مجموعه کوثر، مجموعه های فرهنگی و ورزشی و سرای محلات، طی چند سال اخیر حدود 50 هزار متر مربع به سرانه های فرهنگی منطقه 3 افزوده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این زمینه گفت: طی سالیان گذشته با توجه به گرانی زمین و هزینه های زیاد ساخت و ساز در منطقه 3 متاسفانه شاهد کمبود مجموعه های فرهنگی و ورزشی بودیم.
وی افزود: اما با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه ی چشمگیری در افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی داریم به نحوی که در این چند سال حدود 50 هزار متر مربع به این فضاها افزوده شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: در همین راستا در سرای محلات 12 گانه فضایی برای انجام فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیش بینی شده است.
پیرهادی اظهار کرد: 12 سرای محله، 6 مسجد، 10 کتابخانه، سرای بزرگان، مرکز خلیج فارس، مرکز شهربانو، 3 مرکز توانمند سازی زنان سرپرست خانواد(کوثر)، مددسرا، 2 مرکز تندرستی و سلامتی و 19 مجموعه ورزشی و فرهنگی به سرانه های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری آریا ]
توسعه حدود 50 هزار متر مربعی سرانه های فرهنگی شمال تهران






چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن