تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روبه رو روی دکه مطبوعات آمد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: " روبه رو" روی دکه مطبوعات آمد
شماره نخست دوهفته نامه سیاسی و فرهنگی روبه رو با گزارشی جنجالی و مستند درباره هزینه های سرسام آور تبلیغاتی نمایندگان، در گفت وگو با 267 نماینده مجلس نهم و با تیتر «مظنه نمایندگی چند؟» منتشر شد.

در نخستین شماره مجله روبه رو که از15 دی ماه بر روی دکه های مطبوعاتی توزیع شده است، بحث مهم شفافیت انتخابات و میزان هزینه تبلیغات داوطلبان نمایندگی برای نخستین بار مورد سوال قرار گرفته  و در همین راستا در گزارشی تحقیقی با عنوان «بها»رستان، شش پرسش اساسی با 267 نماینده حاضر مجلس نهم درمیان گذاشته شده که از آن جمله می توان به سوالاتی از قبیل «در دوره قبل چقدر خرج تبلیغات کردید»، «این پول را از کجا آوردید»، «در دوره بعد می خواهید چقدر هزینه کنید» و «به نظرتان بقیه نمایندگان و رقبایتان هزینه ای که کرده اند را صادقانه می گویند یا خیر» اشاره کرد.

همچنین در این مجله، بحران ناکارآمدی در دولت یازدهم با تیتر «روحانی و رفیقان ناباب» موضوع تحقیق قرار گرفته شده است و روبه رو به سراغ 33 رئیس ستادهای استانی حسن روحانی در انتخابات 92 رفته و از آنها پرسیده است که گرایش سیاسی شان چیست؟ الان چه می کنند، وضعیت اقبال مردم به دولت روحانی در استان هایشان چگونه است و چالش ها و فرصت ها و ناکارآمدی های دولت روحانی را در استان خود چه می دانند؟

در بخش فرهنگی این شماره، روبه رو به چرایی حذف نویسندگان و شاعران برجسته معاصر از کنداکتور پخش صدا و سیما پرداخته است و در گفت و گو با محمد هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق رسانه ملی و احمد پورنجاتی معاون سابق سیما در دوره علی لاریجانی این سوال را مطرح کرده است که دلیل تحریف ادبیات معاصر از جانب صداوسیما و سیاست دوگانه این رسانه و وزارت ارشاد در خصوص یکسری آدم یکسان چیست و آیا تلاش این رسانه در خصوص جایگزینی چهره های برجسته ادبیات با چهره های متوسط  موفق بوده است یا خیر.

گفتنی است دوهفته نامه روبه رو که دو جلد متفاوت دارد، با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی پوریا سوری و سردبیری سروش فرهادیان در 100 صفحه، با قیمت 8 هزار تومان از 15 دی بر روی دکه های سراسر کشور توزیع شده است. 


تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 05 January 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن