تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيک نيمه‌سنگين در جاده هاي مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ترافيک نيمه‌سنگين در جاده هاي مازندران
محدوديت هاي ترافيکي از فردا تا جمعه در سه جاده هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال مي شود، ترافيک در جاده هاي ارتباطي مازندران نيمه سنگين است.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ - 05 January 2016


محدوديت هاي ترافيکي از فردا تا جمعه در سه جاده هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال مي شود، ترافيک در جاده هاي ارتباطي مازندران نيمه سنگين است.

به گزارش صدا و سيما؛ رئيس پليس راه مازندران از ترافيک نيمه سنگين اکنون در جاده هاي ارتباطي اين استان خبر داد..

سرهنگ محمد نژاد همچنين در باره اعمال محدوديت هاي ترافيکي در جاده هاي ارتباطي مازندران گفت: اين محدوديت ها از فردا تا جمعه در سه جاده هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال مي شود و بر اين اساس تردد موتورسيکلت از ساعت 12 و سي دقيقه ظهر فردا در اين جاده ها ممنوع است.

به گفته او محدوديت ترافيکي در جاده هراز از ساعت 8 تا 24 فردا ، پنجشنبه و جمعه با ممنوعيت رفت و آمد انواع کاميون اعمال مي شود.

در جاده سوادکوه هم روز جمعه همين ساعات رفت و آمد انواع تريلر ممنوع است . سرهنگ محمدنژاد همچنين از يکطرفه بودن جاده چالوس به کرج در منطقه دزبن از ساعت 17 و 30 تا 23 جمعه هجدهم دي خبرداد..

رئيس پليس راه مازندران با توصيه به رانندگان براي رعايت سرعت مطمئنه و داشتن تجهيزات زمستاني در سفرها؛ از والدين خواست با نسپردن خودروها به جوانان کم تجربه در حفظ سلامت آنان و ديگران کوشا باشند..












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن