تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه «القاعده» به «داعش» درباره ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نامه «القاعده» به «داعش» درباره ایران
بعد از شکست های پی در پی مقامات امنیتی عربستان در مبارزه با گروهک تروریستی داعش، رسانه های وابسته به رژیم سعودی بارها آسمان ریسمان کرده اند تا این گروهک را به شکلی هماهنگ با ایران جلوه دهند.
به گزارش نامه نیوز، اخیر سلمان الانصاری تحلیلگر برجسته سعودی در ادعایی بی اساس گفته داعش توافق ضمنی با ایران دارد به همین خاطر ایران را هدف حملات تروریستی خود قرار نمی دهد.

این دفعه هم سایت شبکه العربیه طی ادعای عجیبی گزارش داده که القاعده با گروهک داعش درباره حمله نکردن این گروهک به ایران به توافق رسیده است.

شبکه سعودی العربیه در این رابطه ادعا کرد: «القاعده در سال ۲۰۱۴ نامه ای به داعش نوشته که در این نامه خواستار شد هیچگاه نیروهای داعش ایران یا منافع این کشور در خارج را هدف قرار ندهند.»

العربیه که این نامه را به پیام صوتی ابو محمد العدنانی سخنگوی داعش مستند کرده در ادامه ادعا کرد: «القاعده در این نامه هدف از دور شدن داعش از حمله به ایران را حفظ خطوط حمایتی القاعده اعلام کرده که ایران به ارائه این خطوط حمایتی به القاعده متعهد شده است.»

لازم به ذکر است که این ادعاهای بی اساس رسانه های وابسته به آل سعود بعد از آن مطرح می شود که عربستان نتوانست تا با ادعای وجود هماهگی مستقیم ایران با داعش کاری از پیش ببرد به همین خاطر در ادعای جدیدی از وجود واسطه میان هماهنگی داعش با ایران سخن به میان آورده است.




منبع: ایسنا


۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن