تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820429582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم: بداهه نوازی بی نظیرِ دو پیانیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فیلم: بداهه نوازی بی نظیرِ دو پیانیست




یکی از مسافران در حال نواختن آهنگ "اونا ماتینا" اثر "لودویکو اینائودی"، پیانیست ایتالیایی است که بعد از لحظاتی فرد جوان دیگری، ابتدا نزدیک پیانو می‌ایستد و سپس او را در نواختن پیانو همراهی می‌کند.





برترین ها: شرکت فرانسوی قطارهای مسافربری اس.ان.سی.اف (SNCF) از سال ۲۰۱۳ با قرار دادن پیانو در برخی ایستگاه‌های خود در این کشور، مسافران را تشویق به نواختن ساز و اجرای موسیقی زنده می‌کند. استفاده از این پیانوها که "نوبت توست بنوازی" (a vous de jouer) نام دارند، رایگان و برای عموم آزاد است.


در ماه مارس ۲۰۱۵، مسافرانی که در ایستگاه‌ پاریس شرکت اس.ان.سی.اف منتظر بودند، این شانس را داشتند که شاهد اجرایی زیبا از بداهه‌نوازی دو پیانیست کاملا غریبه با یکدیگر باشند.


آن‌گونه که در ویدئوی این اجرا دیده می‌شود، یکی از مسافران در حال نواختن آهنگ "اونا ماتینا" اثر "لودویکو اینائودی"، پیانیست ایتالیایی است که بعد از لحظاتی فرد جوان دیگری، ابتدا نزدیک پیانو می‌ایستد و سپس او را در نواختن پیانو همراهی می‌کند.


وب‌سایت‌های خبری نام این دو جوان را "جرارد پلا دارو" و "نسیم سائوچه" اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد هر دو دارای ملیتی اسپانیایی هستند.


این ویدئو بعد از بازتاب دوباره در روزهای اخیر، به بیش از ۶/۵ میلیون بازدید در یوتیوب رسیده است.






در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی






لینک


تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن