تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزدهای انتخاباتی بهانه به دست دشمنان ندهند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نامزدهای انتخاباتی بهانه به دست دشمنان ندهند
آیت‌الله علوی:
نامزدهای انتخاباتی بهانه به دست دشمنان ندهند کسانی که در انتخابات شرکت می کنند نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند و یا سخنان خود بهانه به دست دشمن بدهند.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفت: قرآن کریم بیانگر همه حقایق است و با بیان حقایق، حجت را بر همه انسانها تمام کرده است.

وی بیان داشت: از جمله حقایق قرآن این است که همه رفتار و اعمال بشر در کارنامه اعمال ثبت و درج می شود و در روز قیامت همه را به انسان نشان می دهند و دلیل آن این است که سعادتمند از غیر آن مشخص شود.

این مرجع تقلید افزود: کل نظام هستی و همه موجودات سرنوشت شان در لوح محفوظ بیان شده واین طور نیست که اگر کسی به  قوانین الهی پایبند بود و خود را در مسیر دینداری قرار داد با کسی که در مسیر حق و حقیقت قدم برنداشته است، مساوی باشد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه  به مسئله انتخابات و سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم باید در انتخابات و انتخاب اشخاص، مسئولیت پذیر باشند و رعایت حق الناس را انجام دهند و هر کسی که لیاقت خدمت به مردم، نظام و انقلاب دارد انتخاب شود.

وی در توصیه ای به شرکت کنندگان در انتخابات با بیان اینکه نباید برای گرفتن رأی با آبروی کسی بازی کرد بیان داشت: هدف منتخبین تنها نباید شرکت در انتخابات باشد و برای گرفتن رأی و رفتن به مجلس شورای اسلامی دست به هر اقدامی بزنند بلکه رضای خدا و ادای تکلیف باشد.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، نباید عملی انجام دهند که دشمنان از رفتار آنها شاد شوند وبا سخنان خود بهانه در دست دشمن دهند.
 

منبع: حوزه


94/10/15 - 15:17 - 2016-1-5 15:17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن