تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله نوری‌: باید از کشتی‌بان انقلاب حمایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آیت‌الله نوری‌: باید از کشتی‌بان انقلاب حمایت کنیم
یکی از مراجع معظم تقلید گفت: علمایی که دم و دستگاه و تشریفات داشته باشند، به اسلام لطمه می‌زنند و حتی اگر به فکر جمع مال دنیا نیز باشند، عادل نیستند و نمی‌توانند به اسلام خدمت کنند.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع معظم تقلید صبح امروز (سه‌شنبه) در بیست و سومین همایش سراسری ائمه جمعه در تالار آدینه تهران، اظهار داشت: قرارگاه نماز جمعه بسیار تأثیرگذار و استقامت و کار شما ائمه جمعه نیز با ارزش است.


وی خطاب به حضار گفت: خطبه‌های شما باید بسیار پرمحتوا، سنگین و پررنگ باشد که این کار بسیار مهمی است و مطالعات و اطلاعات فراوان لازم است؛ چرا که هر چه مطالعات ما بیش‌تر باشد، خطبه‌های ما سنگین‌تر خواهد بود.


این مرجع تقلید با بیان اینکه علما و طلبه‌ها باید در برخورد با مردم رفتاری متواضعانه و کریمانه داشته باشند، گفت: مردم شما را پناهگاه خود می‌دانند، بنابراین سعی در مشکلات مردم فضیلت بزرگی است.


آیت‌الله نوری همدانی به رشادت‌های مردم ایران در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: این مردم زحمات خیلی زیادی کشیده‌اند. در 8 سال دفاع مقدس، جان خود را فدا کردند. هیچ وقت این سخن امام (رضوان‌الله علیه) خطاب به طلاب و علما را فراموش نکنید که فرمودند: خوشا آنها که دیوار فیضیه را پشت سر گذاشته و به جبهه‌ها شتافتند.


وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم ایران افتخار بزرگی است، به ساده‌زیستی و زهد علمای بزرگ اشاره و خاطرنشان کرد: اگر علمایی دم و دستگاه و تشریفات داشته باشد، به اسلام لطمه می‌زند؛ اگر یک عالمی به فکر جمع کردن مال دنیا باشد، قادر نیست و نمی‌تواند به اسلام خدمت کند.


این مرجع تقلید تأکید کرد: شما تا دیروز افسران جنگ سخت بودید و امروز باید افسران جنگ نرم باشید و مرزهای نفوذ سیاست و فرهنگ را شما طلبه‌ها باید صیانت کنید.


آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: امروز بیدار بودن، هوشیار بودن و سنگرها را حفظ کردن، بسیار مهم است. کل حوادث جهان با انقلاب اسلامی و ولایت مربوط است.


وی در پایان با بیان اینکه از خداوند منان می‌خواهیم وجود رهبر معظم انقلاب را حفظ، ‌عمر ایشان را طولانی و قدرت بیش‌تر به ایشان عنایت فرماید، گفت: از کسی که آرمان‌های امام را حفظ و کشتی‌بانی این کشتی متلاطم انقلاب را نگه داشته است، باید قدردانی و حمایت کرد.




منبع: فارس


۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن