تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان: 7 اسفند برگ زرین دیگری بر شتاب جمهوریت نظام خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان:
7 اسفند برگ زرین دیگری بر شتاب جمهوریت نظام خواهد بود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: هفت اسفند 1394 برگ زرین دیگری بر شتاب جمهوریت نظام که بر مبنای اسلامیت است رقم خواهد زد.

خبرگزاری فارس: 7 اسفند برگ زرین دیگری بر شتاب جمهوریت نظام خواهد بود



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود ربیعی ظهر امروز در همایش گزینشگران استان گلستان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه آیت‎الله النمر اظهار کرد: حرکت ددمنشانه، غیرمنطقی و غیرانسانی دولت و حکومت وهابی عربستان در به شهادت رساندن آیت‎الله النمر موجب خشم جهان اسلام شد که ان‎شاءالله خون پاک این شهید به احقاق حق مردم مظلوم کمک کند و ایجاد بستری برای حرکت‎های مردمی در دفاع از مسلمانان در مقابل صهیونیست باشد. وی با اشاره به اینکه مردم حمایت خود را در نهضت امام راحل با رای و انتخاب خودشان نشان دادند، تصریح کرد: برگزاری 33 انتخابات در 36 سال بعد از انقلاب اسلامی نشان داد که این نظام بر پایه رای مردم استوار است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان افزود: مردم نسبت به دولت و حکومت تکلیف دارند، دولت نیز به مردم حق و تکلیف دارد، دولتمردان موظف هستند به مردم در ایجاد امنیت، رفاه عمومی و توسعه کشور خدمت کنند. ربیعی با اشاره به اینکه محور و مبنای حرکت گزینشگران باید در مسیر هشت ماده‎‎ای فرمان امام راحل باشد، گفت: فرمانی که دقیق‎ترین و جزئی‎ترین نکات را برای ما ترسیم کرده است. وی با اشاره به اینکه حرمت انسان‎ها از خون‎شان مهمتر است، افزود: جایگاه شخصیت انسان‎ها از جسمشان مهمتر است وظیفه و مسئولیتی که گزینشگران دارند این است که باید بدانند ممیزی کردن انسان‎ها کار بسیار سختی است اینکه ما در مقامی قرار بگیریم که بگوییم چه کسی خوب است و می‎تواند مسئولیت‎پذیر باشد کار سختی است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان افزود: تصمیم برای گزینش افراد که جزو برترین مخلوقات خداوند محسوب می‎شوند واقعا سخت، پرمشقت و ظریف است. ربیعی بر لزوم رعایت حق‎الناس تاکید کرد و گفت: اگر به کسانی که صلاحیت دارند و می‎خواهند وارد عرصه‎ای شوند مانع شویم این حق‎الناس است که بر گردن ما خواهد بود از طرفی کسانی که صلاحیت ندارند اگر به آنها اجازه ورود داده شود این هم حق‎الناس دارد. وی با اشاره به اینکه مبنای توسعه جامعه در توسعه منابع انسانی است، افزود: اگر انسان توسعه یافته داشته باشیم می‎توانیم جامعه توسعه یافته داشته باشیم اگر شهروندان پولدار داشته باشیم دولت ثروتمند داریم که دنیا نیز این مسئله را قبول دارد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: استفاده از همه ظرفیت‎ها برای رسیدن به نقطه کلیدی و تعیین سرنوشت بسیار مهم است بکارگیری افراد متخصص و متعهد باید مورد توجه باشد باید کمتر بحث‎های شخصی را دخالت دهیم.

94/10/15 - 14:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن