تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/اختصاصی فارس/ ادامه پاکسازی مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در الرمادی + نقشه شهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اختصاصی فارس/
ادامه پاکسازی مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در الرمادی + نقشه شهر
نیروهای ارتش و عشایر اهل سنت عراق در شهر الرمادی، پس از اینکه توانسته بودند مرکز شهر را به کنترل خود درآورند، به ادامه پاکسازی مناطقی که تکفیری‌های داعش در آن‌ها حضور دارند، می‌پردازند.

خبرگزاری فارس: ادامه پاکسازی مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در الرمادی + نقشه شهر



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای «گردان طلائی» ارتش عراق با کمک عشایر اهل سنت منطقه، صبح امروز (سه شنبه) موفق شدند بازار شهر الرمادی، خیابان پزشکان و بخش‌های باقی مانده آلوده به تروریست‌ها در مناطق «الثیلة» و «الجمعیة» در شمال شهر و در مجاورت مقر دولت را پاکسازی کنند. به گزارش فارس، همزمان نیروهای مبارزه با تروریسم موفق شدند در عملیاتی ویژه 90 خانواده از اهالی الرمادی را خارج و به اردوگاه الحبانیة  انتقال بدهند. از سوی دیگر نیمه شب گذشته نیروهای عراقی ساختمان‌های مروبط به اداره ثبت احوال و گذرنامه و همچنین کتابخانه عمومی شهر را تا نزدیکی منطقه الملعب (ورزشگاه) را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.
عصر روز گذشته نیز نیروهای عراقی توانستند پل «الجزیرة» در شمال شهر را از تروریست‌ها بازپس بگیرند وپیشروی نیروهای عراقی در مناطق شرقی و غربی شهر نیز همچنان ادامه دارد.


ابعاد اصلی تصویر را از  

  مشاهده کنید   به گزارش فارس، روز گذشته نیز نیروهای عراقی موفق شدند مناطق البوعلوان، دانشگاه الزراعیه و بیمارستان زنان واقع در شرق شهر را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند  و با این عملیات تروریست‌ها به حومه شرقی شهر به سمت الخالدیه متواری شدند. در این عملیات تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و 12 تن از آنان نیز دستگیر شدند.
با پیشروی دو روز گذشته نیروهای عراقی، تروریست‌های داعش تنها در مناطق الملعب واقع در شرق و منطقه الورار واقع در غرب شهر حضور دارند و انتهای این مناطق در شهر و بخش غربی الجمعیه در شهر کماکان آلوده به تروریست‌های داعش است.

94/10/15 - 12:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن