تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل 2 هزار پروژه نیمه تمام به آموزش و پرورش تا پایان سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیسی مطرح کرد؛ تحویل 2 هزار پروژه نیمه تمام به آموزش و پرورش تا پایان سال 94 معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از تحویل 2 هزار پروژه نیمه تمام تا پایان سال 94 خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ دي ساعت 12:07

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرتضی رئیسی در گردهمایی مدیران ستادی و اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که امروز سه شنبه 15 دی ماه در این سازمان برگزار شد، گفت: امسال وضعیت اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش در بخش ملی و استانی 2 هزار و 300 میلیارد تومان است. وی ادامه داد: 870 میلیارد تومان اعتبارات مصوب استانی و هزار و 420 میلیارد تومان اعتبارات مصوب در بخش ملی بوده است.
 
رئیسی عنوان کرد: از 51 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی کشور، 4 درصد در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است که تاکنون هزار میلیارد تومان به ما تخصیص داده شده است.
 
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: 820 میلیارد تومان یعنی 60 درصد از اعتبارات ملی و 180 میلیارد تومان اعتبارات استانی به ما اختصاص داده شده است.
 
وی همچنین گفت: از 420 میلیارد تومان اعتبار 140 میلیارد تومان از شرکت گاز به ما رسیده است.
 
وی درباره پروژه های تحویل داده شده به آموزش و پرورش، اضافه کرد: سال 92، هزار و 200 پروژه را تحویل دادیم سال 93، هزار و 600 پروژه، در نیمه اول سال 94، هزار و 300 پروژه و تا پایان سال این تعداد 2 هزار پروژه می شود.
 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اشاره کرد: 25 هزار کلاس درس با 3.5 میلیون متر مربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.
 
وی همچنین ادامه داد: در سال 92، 7 هزار و 800 پروژه نیمه تمام داشتیم که امسال به 5 هزار و 300 رسیده است.
 
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد:برای محوطه مدارس امسال 60 هزار تن قیر رایگان به آموزش و پرورش داده شد. پس از برگزاری انتخابات مجلس هجدمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بهار 95 برگزار می شود.
 
وی گفت: با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همکاری در خصوص استفاده از انرژی های نو داشته ایم همچنین در نظر داریم استفاده از پساب فاضلاب مدارس استان ها را گسترش دهیم.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن