تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803875125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای شهر از عمارت تاریخی شهرداری خارج می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شورای شهر از عمارت تاریخی شهرداری خارج می شود
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از فراهم شدن مقدمات تخلیه عمارت شهرداری (میدان ساعت) و تحویل این بنای تاریخی به شهرداری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای میزبانی عالی این شهر تاریخی به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 صورت می گیرد.


تبریز در نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در نیامی (Niamey )پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.
سعید حاجی زاده  اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مقرر شد شهرداری تبریز در سریع ترین زمان ممکن مقدمات لازم برای تعیین محل یا ساخت ساختمان جدید اداری شورای شهر و تخلیه عمارت ساعت را فراهم کند. 
وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 افزود: با تخلیه عمارت ساعت امکان استفاده از حداکثر ظرفیت این بنای تاریخی در حوزه گردشگری و توسعه موزه شهر ایجاد خواهد شد.
شهریور ماه 92 بود که با آغاز به کار شورای دوره چهارم شهر تبریز برخی از اتاق های موزه شهر واقع در عمارت ساعت تخلیه شد تا فضایی برای استقرار دفاتر اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تبریز ایجاد شود، اقدامی که از سوی دوستداران میراث فرهنگی و خود اعضای شورای شهر مورد اعتراض قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز گفت: در جلسه مزبور که با محوریت بررسی عملکرد سازمان نوپا و تازه تاسیس توسعه گردشگری شهرداری تبریز برگزار شد، مصوب شد در کنار ایجاد زیرساخت های رفاهی لازم و کسب آمادگی برای میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی، سازمان یاد شده باید ضمن ارائه تسهیلات لازم فعالیت هایش را به معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز متمرکز و این شهر را به عنوان مقصد گردشگری در داخل و خارج از کشور مطرح کند.
حاجی زاده گفت: برابر مصوبه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی، سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز علاوه بر فعالیت های فرهنگی از ظرفیت فضای مجازی در جهت شناساندن ظرفیت های گردشگری شهر در حوزه های مختلف بهره برداری لازم را انجام خواهد داد.
وی اضافه کرد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همچنین تمهیدات لازم را برای میزبانی و بهره برداری شایسته از رویداد انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 میلادی اتخاذ می کند.
حاجی زاده با بیان اینکه از سال آینده ساختار اداری و اعتباری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز به صورت مستقل تعریف و لحاظ خواهد شد، اضافه کرد: در جلسه مزبور مقرر شد سازمان توسعه گردشگری برنامه ریزی لازم را برای فعالیت در حوزه گردشگری ورزشی از جمله ورزش های زمستانی و نیز تعریف مکان های گردشگری جدید مانند راه اندازی موزه تاریخ فوتبال تبریز در مدرسه مموریال انجام دهد.
عمارت و کاخ شهرداری تبریز معروف به میدان ساعت یکی از بناهای زیبا، مستحکم و دیدنی شهر تبریز است که ساخت آن از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۱۸ خورشیدی در محل گورستان متروک و مخروبهٔ محله نوبر با نظارت مهندسان آلمانی و در زمان ریاست شهرداری حاج ارفع الملک جلیلی ساخته شده است.





تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن