تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ساحلی میرود - تجربه سفری آسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول: جاهای دیدنی مازندران: منطقه ساحلی میرود   بهنمیر یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر در شهرستان بابلسر واقع شده‌ است. در منطقه نمونه گردشگری ۴۰۰ هکتاری میرود بهنمیر، فضای سرسبز و جنگلی همراه با پارک کودک در کنار دریا، زیبایی خاصی به این منطقه بکر داده است. بهنمیر یکی از شهرهایی است که از طریق منطقه میرود و کرفون به دریا متصل است و منظره جنگل و دریا را در کنار هم به گردشگران خود هدیه می دهد. منطقه دریایی بی خطر و ساحلی ماسه ای که آرامش خوبی را برای کسانی که طالب آرامش هستند تامین میکند. منطقه ساحلی میرود طی مصوبه دولت در سال ۱۳۸۷ به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری شناخته شده است. منطقه توریستی کرفون در ۱۳ کیلومتری بابلسر در جاده ساحلی به سمت ساری واقع شده است. شهرداری بهنمیر اقدام به مطالعه و احداث راه دسترسی به منطقه ساحلی مذکور نموده که در طول این جاده شاهد مناطقی زیبا و چشم نواز شامل مزارع شالیزاری و آبگیر دیدنی دارابدین خواهید بود که با وسعت ۲۲ هکتار از زیباترین مناطق شمال کشور است.  
جاهای دیدنی مازندران منطقه ساحلی میرود (۲)
  همچنین وجود مجتمع هایی در این منطقه با حدود ۶۰۰ ویلا از دیگر امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه نمونه گردشگری میرود بهنمیراست. همه ساله در ایام تابستان برای شنای مسافران و استفاده آنها از آبهای ساحل و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، دو طرح دریا برای آقایان و خانم ها با حضور تعدادی غریق نجات در این منطقه گردشگری در نظر گرفته می شود.



VN:F [1.9.16_1159]
زیبایی و جذابیت





فاصله مناسب از شهر





مسیر دسترسی مناسب





ارزش بازدید







امتیاز: 0.0 از 5 (از مجموع 0 رای داده شده)

ثبت رای













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن