تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802779401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی ناجا شایعه‌‌ هاشمی درباره 3 بمب‌گذاری ناموفق را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سخنگوی ناجا شایعه‌‌ هاشمی درباره 3 بمب‌گذاری ناموفق را تکذیب کرد
در پاسخ به جوان:‌ ساختار قانوني به پليس اجازه توقيف خودروهاي آلاينده را نمي‌دهد...


سخنگوي نيروي انتظامي با تكذيب سخنان هاشمي رفسنجاني درباره بمب‌گذاري در سه نقطه از تهران گفت: اين ادعاهاي ايشان هيچ‌گاه اثبات نشده و گزارشي از بمب‌گذاري‌هايي كه مطرح كرده‌اند به دست ما نرسيده است.
سردار سعيد منتظر المهدي در نشست خبري روز گذشته به جريان حمله به سفارت عربستان هم اشاره كرد و گفت: در جريان حمله به سفارت اين كشور 50 نفر در تهران دستگير شده‌اند كه اكثر دستگير‌شده‌ها ليدرهاي اين جريان هستند. وي در پاسخ به سؤالي درباره كوتاهي پليس در ماجراي حمله به سفارت عربستان گفت: همواره روش پليس در برخورد با مردم روشي اقناعي است و برخوردهاي سلبي، به عنوان آخرين روش به كار گرفته مي‌شود بنابراين در ماجراي حمله به سفارت عربستان نيز واكنش پليس به معترضان واكنشي بجا بود و مديريت خوبي در اين ماجرا اعمال شد.
   
توقیف خودروهای دودزا منع قانونی دارد
سخنگوي نيروي انتظامي با بيان اينكه ساختارهاي قانوني اجازه توقيف خودروهاي آلاينده را به پليس نمي‌دهد، گفت: پليس تنها ملزم به جريمه اين خودروهاست.
وی خواستار جدي‌تر شدن اقدامات در خصوص استانداردسازي و معاينات فني شد و گفت: لازم است كنترل عملكرد كاتاليست‌هاي خودروها به صورت جدي‌تري دنبال شود؛ چراكه پس از حركت خودروها به ميزان 50 تا 60 هزار كيلومتر، عملاً اين كاتاليست‌ها كارآيي خود را از دست مي‌دهند و بايد نسبت به تعويض آنها اقدام كنند.  وي در پاسخ به خبرنگار جوان مبني بر اينكه آيا توقيف خودروهاي آلاينده در توان پليس است، گفت: اگر بحث جدي‌تري در مورد آلودگي مد نظر است بايد قوانين در اين باره وجود داشته باشد و پليس هم ملزم به اجراي قانون است. در حال حاضر هم 20 هزار تومان جريمه براي خودروهاي فاقد برگه معاينه فني صادر مي‌شود.
   
درباره آلايندگي خودروهاي پليس
سردار منتظرالمهدی به ادعاي قائم مقام ستاد معاينه فني مبني بر اينكه خودروهاي پليس فاقد معاينه فني هستند نيز واكنش نشان داد و گفت: خودروهايي كه در شهر تردد مي‌كنند بايد معاينه فني داشته باشند و اينطور نيست كه يك نفر بگويد اين خودرو نظامي است، پس معاينه فني نياز ندارد ضمن اينكه اگر خودروهاي عملياتي، اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي نيروي انتظامي نيز آلايندگي داشته باشند بايد رفع شود. البته بايد بگويم كه خودروهاي ما فرسوده نيستند، اما اگر بر اساس قوانين كشور پنج سال از عمر توليدشان گذشته باشد بايد طبق قانون و ضوابط معاينه فني‌ را دريافت كنند.
   
آخرين وضعيت سوشا مكاني
سخنگوي ناجا در پاسخ به سؤالي درباره بازداشت سوشا مكاني، دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس هم گفت: سال گذشته شكايتي عليه وي تنظيم و به دادسراي جرائم رسانه ارائه شده بود. امسال هم به دنبال انتشار عكس‌هاي خصوصي وي در فضاي مجازي، پرونده بار ديگر به جريان افتاد و او به دادسرا احضار شد. سردار منتظرالمهدي با بيان اينكه شكايت از سوشا مكاني از سوي شاكي خصوصي انجام شده است، ادامه داد: با توجه به احضار وي به دادسرا و تمكين نكردن وي، او روز يك‌شنبه دستگير شد و در حال حاضر نيز در اختيار مراجع قضايي است.
  
درباره توقف اتوبوس حامل گردشگران در نايين
سخنگوي ناجا درباره ماجراي توقف اتوبوس حامل گردشگران در نايين توسط پليس گفت: پليس از شأن و منزلت شهروندان حراست مي‌كند و در مواقعي كه از اصول عدول شود، باعث شده تا از ناهنجاري‌ها جلوگيري ‌كند. درباره تورها بر اساس گزارش‌هايي كه ما داريم در بيشتر تورهايي كه برگزار مي‌شود، رعايت اصول اخلاقي و شرعي  می‌شود  و تنها در تعداد اندكي از آنها اين موضوع رعايت نمي‌شود كه در آنها نيز اين شركت‌كنندگان هستند كه اقدام به هنجارشكني مي‌كنند و به قوانين تورها احترام نمي‌گذارند و در اين شرايط است كه پليس وارد عمل مي‌شود.
وي با بيان اينكه در ماجراي نايين به نقل قول‌هايي مبني بر اينكه پليس راهور اجازه پياده شدن از اتوبوس را به شركت‌كنندگان در تور نداده است، نرسيديم، افزود: در اين ماجرا چند اتوبوس بودند كه پليس آنها را متوقف كرده بود و پس از مدتي مشكل همه اتوبوس‌ها به جز يك اتوبوس حل شد و آنان به مسير خود ادامه دادند. اما اين اتوبوس به دليل مشكلاتي كه سرنشينان آن داشتند و با توجه به دستور قاضي از ادامه ترددش جلوگيري شد.
   
درباره بسته‌هاي مشكوك
سردار منتظرالمهدي با بيان اينكه در زماني كه بحث تهديدها مطرح شده بود 30 مورد تماس با پليس تهران برقرار شده بود و از كشف بسته‌هاي مشكوك در مترو يا اماكن خبر داده بودند، گفت: پليس به اين محل‌ها اعزام شد، اما هيچ كدام از بسته‌هاي مشكوك بمب نبود كه در اين خصوص سه نفر كه اقدام به اطلاع‌رساني غلط كرده بودند، دستگير شدند. اين موارد همزمان با اجلاس اوپك گازي در كشورمان بوده است.
   
گشت ارشاد دائمي است
سخنگوي ناجا درباره فعاليت گشت‌هاي ارشاد در سطح شهر نيز گفت: گشت ارشاد دائمي است و در تمام كشورها نيز وجود دارد و بر اساس قانون با متخلفان برخورد مي‌شود. در كشور ما نيز گشت ارشاد بر اساس آنچه قانونگذار تعيين كرده، عمل مي‌كند و با موارد ناهنجاري برخورد دارد. وي افزود: طبق قانون كساني كه مرتكب ناهنجاري‌هاي اجتماعي مي‌شوند از 10 روز تا يك ماه بازداشت مي‌شوند.
   
سهم پليس از جرائم رانندگي
معاون اجتماعي پليس كشور درباره جرائم رانندگي و سهم پليس گفت: 20 درصد از سهم جرائم رانندگي كه به خزانه دولت واريز مي‌شود، به پليس داده مي‌شود كه در حال حاضر بخش‌هايي از آن واريز شده و مي‌توان گفت كه سوخت و سوز دارد اما دير و زود ندارد.  منتظرالمهدي در پاسخ به سؤال ديگري در صحت ادعاي هاشمي رفسنجاني مبني بر سه بمب‌گذاري ناموفق در تهران گفت: اين ادعاي ايشان هيچ‌گاه اثبات نشده است و گزارشي از بمب‌گذاري‌هايي كه مطرح كرده‌اند به دست ما نرسيده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن