تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت نمر فاجعه ای برای جهان اسلام است/عده ای به دنبال تضعیف قدرت رهبری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 شهادت نمر فاجعه ای برای جهان اسلام است/عده ای به دنبال تضعیف قدرت رهبری هستند
ایت الله جنتی؛
شهادت نمر فاجعه ای برای جهان اسلام است/عده ای به دنبال تضعیف قدرت رهبری هستند دبیر شورای نگهبان با ابراز تاسف از شهادت باقر النمر اظهار داشت: افراد نادان روزگار چنین جنایت هایی را روا می دارند که یکی از برجسته ترین آنها شهادت حضرت آیت الله نمر بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله احمد جنتی عصر دوشنبه در بیست و سومین نشست ائمه جمعه کشور این مطلب را بیان کرد و افزود: آل سعود بعد از مدت های زیادی که شهید النمر را زندانی کرده بود او را به شهادت رساند.وی ادامه داد: شهادت نمر مصیبت و فاجعه ای برای جهان اسلام، شیعیان و مردم ایران بود؛ امید است خداوند انتقام این همه خون ریزی و به خاک و خون کشیدن مظلومان را بگیرد.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: امیدواریم هر چه زودتر انقراض حکومت جبار وهابی سعودی را شاهد باشیم و حکومتی که لایق پذیرایی از میهمانان خدا را داشته باشد سرکار بیاید.
 
**عده ای به دنبال تضعیف قدرت رهبری هستند
 
وی با بیان اینکه عده ای به دنبال آن هستند که قدرت رهبری را تضعیف کنند گفت: یعنی از نظر قانونی خبرگان می توانند راجع به رهبری تصمیم بگیرند و هم می توانند عزل کنند و هم می توانند شرایط و قانون هایی بگذارند که قدرت مطلقه رهبری را بگیرند که رهبری نمی تواند در این حدود کار کند و در اینجا نمی تواند وارد شود.
 
وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که دنبال آن هستند این است که مدت رهبری را کم کنند. این حرف ها را گفته اند و می گویند که چه کسی گفته است رهبری باید مادام العمر باشد یا اینکه اختیاراتش را کم کنیم.
 
جنتی گفت: چه نقشه های شوم و شیطانی در کار است و اینها سر این قضیه ایستاده اند.
 
دبیر شورای نگهبان به قضیه ثبت نام های خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بیش از 800 نفر در مجلس خبرگان رهبری که بعضی از آنها کت و شلواری و بعضی ها زن و عده ای هم سوءسابقه های عجیب و غریب دارند ثبت نام کرده اند.
 
وی گفت: من نمی فهمم که قضیه چگونه است. چرا کارها اینقدر بی در و پیکر است در حالی که خبرگان شرط اجتهاد دارند اما خودشان نوشته اند که ما تحصیلات حوزوی نداریم پس چگونه آمده اید ثبت نام کرده اید در حالی که می دانید شرط اجتهاد و تحصیلات حوزوی ندارید در مجلس خبرگان می خواهید چه کاری انجام دهید.
 
وی ادامه داد: بعضی ها افراد خودشان را بسیج کرده اند که هر طوری شده آنها را وارد مجلس خبرگان رهبری کنند، ولی قانون دست ما را بسته است و اگر کسی هم نفوذی باشد ما نمی توانیم متوجه شویم و او را به این دلیل احراز صلاحیت نکنیم.









94/10/14 - 19:45 - 2016-1-4 19:45:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن