تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820686041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش کارتن خواب‌ها در سطح شهر


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کاهش کارتن خواب‌ها در سطح شهر
کاهش کارتن خواب‌ها در سطح شهر رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران گفت: این روزها شاهد کاهش کارتن‌خواب‌ها در سطح شهر هستیم.


به گزارش فرهنگ نیوز ، فاطمه دانشور در حاشیه بازدید از مرکز بهاران منطقه ۹ شهرداری تهران با اشاره به رصد دائم مسائل اجتماعی توسط کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه گزارش‌های رسیده از دیده‌بان‌های داوطلب ما در شهر تهران، نشان می‌دهد که این روزها، تعداد کارتن‌خواب‌های خیابان‌های پایتخت بسیار کمتر شده و به‌ویژه زنان و کودکان بسیار کمتری نسبت به قبل، شب را بی‌سرپناه می‌گذرانند.

وی افزود: نکته‌ای که نوید یک اتفاق خیلی خوب را می‌دهد و خستگی همه ما را از تن به درمی‌کند.

دانشور ادامه داد: امیدوارم نهادهای حمایتی دیگر مثل دولت و مجلس و سیستم قضایی کشور پای‌کار بیایند. به‌ویژه از مردم می‌خواهم که نسبت به موضوعات این‌چنینی حساس‌تر شوند و کمک کنند تا مجموعه‌های این‌چنینی پایدار و برقرار بوده و محدود به شهردار و شورای شهر فعلی نباشد. آن‌وقت است که انسان فکر می‌کند یک کار مثبت پایدار و تأثیرگذار انجام داده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، با اشاره به حمایت شورای شهر از راه‌اندازی مجتمع‌های بهاران شهرداری تهران گفت: ما در کمیته اجتماعی شورای شهر خیلی تلاش کردیم که بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را با جدیت بیشتری دنبال کنیم و اقدامات این‌چنینی را نیز همواره رصد و حمایت کرده‌ایم.

دانشور گفت: در کنار آن سعی کرده‌ایم این تلاش‌ها را نهادینه کرده و تا جایی که توان داشته‌ایم هم حمایت و هم هدایت کنیم. درگذشته هم تجربه سراهای «کار و زندگی» را داشته‌ایم و فکر می‌کنم مراکز بهاران، به‌صورت علمی‌تر و پایدارتر از سراهای کار و زندگی خواهد بود.

دانشور، با بیان این‌که شهرداری تهران در بحث آسیب‌های اجتماعی، بیشتر از وظایف و مسئولیت‌های خود کار کرده است، افزود: شهرداری حتی در بعضی جاها بیشتر از وظیفه خودش کار می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدوارم که بقیه نهادها هم به خودشان بیایند و به شهرداری بپیوندند. به‌ویژه درجاهایی که شهرداری به دلیل محدودیت وظایف، تخصص و اختیارات نمی‌تواند ورود پیدا کند، این نهادها به کمک بیایند و کار را به انجام برسانند. مثل دادن یک سری خدمات حمایتی مستمر به خانواده‌های آسیب‌دیده اجتماعی تا بهبودی کامل.

منبع: مهر


94/10/14 - 16:24 - 2016-1-4 16:24:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن