تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806710928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون نمر باعث اوج گیری تحولات عربستان خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خون نمر باعث اوج گیری تحولات عربستان خواهد شد
نایب رئیس مجلس با حضور در مراسم گرامیداشتی که توسط جمعی از بازاریان در گرامیداشت شهادت شیخ نمر برگزار شده بود گفت: عربستان در جهت جبران شکست های عدیده خود شیخ نمر را به شهادت رساند اما خون این مجاهد وارسته موجب شکل گیری اعتراضات مردمی و در نهایت انقلاب در عربستان خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ - 04 January 2016


حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امروز (دوشنبه 14 دی ماه) با حضور در میان بازاریان تهران در مراسم گرامیداشت شیخ نمر باقر النمر که به همت جامعه اسلامی بازار تهران و جامعه اصناف بازار تهران برگزار شده بود ضمن تأکید بر شهدای وارسته اسلام نزد خداوند بلند مرتبه و تسلیت شهادت آیت الله نمر به شیعیان و مسلمانان جهان گفت: امروز اسلام در یک مقطع استثنایی از تاریخ سیاسی خود قرار گرفته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای نخستین بار در تاریخ 1400 ساله اسلام پس از حاکمیت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و در تاریخ چند هزار ساله سیاسی ایران شاهد شکل گیری یک نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم و با محوریت یک فقیه عالم و هوشمند که سیاستمداری بصیر تربیت یافته در مکتب اسلام است، می باشیم.

وی گفت: حکومت اسلامی ایران که برآمده از خواست مردمی است در عصر حاکمیت جهان خواران و مزدوران آنها با تکیه بر آموزه های اسلامی یک گام بلند برای ملت ایران است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: ایران یک کشور تعیین کننده در منطقه ای تبدیل شده است که مزدوران استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف شوم امپریالیسم انجام می دهند.

وی گفت: نظام سلطه سال ها پیش در قلب جهان اسلام قطعه ای به نام فلسطین را انتخاب کرد و در برابر دیدگان مردم مسلمان نظام صهیونیستی را در خون مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: شکل گیری نظام جعلی صهیونیستی در میان سکوت کشورهای مسلمان و شهادت قهرمانان مسلمان مبارز توسط مزدوران استکبار جهانی همراه بود.

ابوترابی فرد تأکید کرد: شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی بهترین گواه است که چه شرایطی بر منطقه خاورمیانه حاکم است. صهیونیست ها با کمترین هزینه و با بیشترین تلفاتی که بر مردم مظلوم فلسطین با هزاران آواره و شهید تحمیل کردند حکومت جعلی صهیونیستی را به قدرت رساندند.

وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی که به عنوان یک حکومت جعلی تازه متولد شده و نه به معنی امروز آن که به تکنولوژی های کشتار دسته جمعی دست یافته است؛ ظرف 6 روز توانست مثل جمال عبدالناصر اردن، سوریه، لبنان را شکست داده و به تمام اهداف شوم پیش بینی شده خود را با تصرف بلندی های جولان و قدس شریف و قسمت وسیعی از سرزمین های دنیای عرب محقق کند.

ابوترابی فرد گفت: حکومت های عرب پس از شکستی که متحمل شدند ذلت آتش بس را پذیرفتند و پس از آن بود که صهیونیست ها بر بلندی های جولان و قدس شریف و قسمتی از صحرای سینا مستقر گردیدند.
 
ایران رویاروی استکبار جهانی

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز رویاروی دشمنان دنیای اسلام  ایستاده است و در جبهه های گوناگون آنها را متحمل شکست کرده است.

وی گفت: در کشور عراق پس از آنکه آمریکا یک تریلیون دلار سرمایه گذاری کرد و متحمل هزاران کشته، زخمی و بیمار روانی ارتش آمریکا شد؛ عراق امروز به اصلی ترین متحد ایران تبدیل شده است.

ابوترابی فرد با اشاره به انسجام و قدرت جبهه مقاومت و حزب الله در لبنان گفت: موشه دایان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 6 روزه گفته بود برای تسخیر خاک لبنان نیازی به نظامیان اسرائیلی نداریم و تنها گروه ارکستر ارتش اسرائیل این قدرت را دارد که خاک لبنان را تصرف کند اما امروز ما شاهد این بوده ایم که برای نخستین بار پس از جنگ 6 روزه، رژیم صهیونیستی جنگی گسترده را با همراهی مزدوران منطقه ای استکبار جهانی بر علیه حزب الله و جریان مقاومت ترتیب داده اند که در نهایت پس از 33 روز آنها شکست خورده و به لبنان تقاضای آتش بس دادند. لبنان امروز نماد مقاومت ملت عرب در مقابل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
 
زمینگیری آمریکا در خاورمیانه

نایب رئیس مجلس گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اگر آمریکایی ها تصمیمی برای خاورمیانه می گرفتند نیازی به لشکر کشی نداشتند و تصمیم خود را اجرا می کردند اما امروز وضع فرق کرده است.

وی گفت: به عنوان نمونه می توان به ساقط کردن حکومت مصدق در کودتای آمریکایی 28 مرداد اشاره کرد. آمریکا بدون هیچگونه هزینه ای در ایران توانست به اهداف خود دست پیدا کند ولی امروز آمریکا که تصمیم می گیرد باید میلیون ها دلار هزینه کرده و لشکر کشی کند و در نهایت هم نتیجه ای نمی گیرد.

ابوترابی فرددر ادامه گفت: آمریکا همراه مزدوران منطقه ای خود و استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار بسته است که دولت قانونی و مشروع بشاراسد را ساقط کند اما آنها نه تنها به موفقیت دست نیافته اند بلکه اذعان می کنند که توانایی ساقط کردن حکومت سوریه را ندارند.

وی گفت: یمن نمونه جدیدی از مقاومت در مقابل نظام سلطه و مزدوران آنها در خاورمیانه تبدیل شده است. یمن که تا دیروز حیات خلوت مزدوران سعودی بود؛ امروز تبدیل به فریاد عزتمند مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و متحدان آنها در کنار ایران اسلامی شده است.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن