تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819741499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز صورت گرفت تجمع خواهران طلاب حوزه علمیه امام خمینی خوسف در پی شهادت آیت‌الله النمر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز صورت گرفت
تجمع خواهران طلاب حوزه علمیه امام خمینی خوسف در پی شهادت آیت‌الله النمر
در پی اقدام دولت دیکتاتوری و سفاک عربستان سعودی در به شهادت رساندن آیت‎الله نمرباقرالنمر خواهران طلاب حوزه علمیه امام خمینی شهرستان خوسف با تعطیل کردن کلاس درس خود این جنایت را محکوم کردند.

خبرگزاری فارس: تجمع خواهران طلاب حوزه علمیه امام خمینی خوسف در پی شهادت آیت‌الله النمر



به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، ظهر امروز در پی اقدام دولت دیکتاتوری و سفاک عربستان سعودی در به شهادت رساندن آیت‎الله نمرباقرالنمر، خواهران طلاب حوزه علمیه امام خمینی شهرستان خوسف با تعطیل کردن کلاس درس خود این جنایت را محکوم کردند. در این مراسم امام جمعه موقت شهرستان خوسف با محکومیت این اقدام دولت عربستان اظهار داشت: این‌گونه ظلم‌ها به طور یقین زمینه سقوط حکومت آل‌سعود را فراهم می‌کند. حجت‎الاسلام علی اسدی تصریح کرد: آیت‎الله نمرباقرالنمر یکی از ستارگان تاریخ تشیع بود که براساس اتفاق تاریخی و جغرافیایی، در سرزمین وحی به دنیا آمد و پس از پنجاه و هشت بهار آسمانی شد که یادگار جدال نور و ظلمت از زمان ابراهیم و نمرود، محمد(ص) و ابوجهل و علی(ع) و ابوجهل‎ها است. وی گفت: خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار، درخت پژمرده اسلام در برادرکشی‎ها را با هوشیاری سیاسی، به طراوت تاریخی خویش برگردانده و «امت واحده» را از دست فرعون‎های زمان و بقایای امویان و دیگر دشمنان انسانیت، اسلام و تشیع نجات خواهد داد. امام جمعه موقت خوسف افزود: این عالم جلیل‎القدر و این مجاهد نستوه پس از مرارت‎های فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان‎های مخوف این ابرجنایتکار روسیاه منطقه، جان خویش را در راه عزت و شرف اسلامی و انسانی و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و داد فدا و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ مشعشع جهادی شیعه جعفری اضافه کرد. در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان با محکوم کردن این جنایت بزرگ خواستار رسیدگی به ابن امر غیر انسانی شدند.

94/10/13 - 15:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن