تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات استان مرکزی به ۴۰ کشور جهان/ کاهش قیمت نفت ارزش صادرات استان را ۳۱ درصد کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیر کل گمرکات استان مرکزی با اشاره به اینکه ۴۷۳ هزار و ۸۱۶ تن انواع کالا در ۹ ماه امسال از گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است گفت: این کالا ها به ارزش ۳۴۸ میلیون و ۷۶ هزار و ۱۵۹ دلار به مقصد ۴۰ کشور جهان صادر شده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی میر اشرفی مدیر کل گمرکات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب گفت: صادرات استان به کشورهای از جمله افغانستان، ترکیه، عراق، ترکمنستان، پاکستان، ایتالیا، آذربایجان، تونس، اسپانیا، قزاقستان، فرانسه، گرجستان، بلژیک، سومالی و بنگلادش صورت گرفته است.
میر اشرفی اظهار کرد: صادرات کالا از گمرکات استان مرکزی به خارج از کشور در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش به دلیل کاهش قیمت نفت ۳۱ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل گمرکات استان مرکزی بیان کرد: هیدروکربورهای هیدروژنه، پلی اتیلن سبک و سنگین، شیشه و آینه، الیاف پلی استر، مرغ منجمد، قطعه های ریخته گری از چدن، چیپس ، بیسکوئیت، سیمان سفید و سیاه، کاشی و سرامیک و مواد شوینده از جمله کالاهای صادراتی از این استان به خارج از کشور است.
افزایش ۲۹ درصدی ارزش واردات استان مرکزی در ۹ ماه نخست امسال
میراشرفی به واردات استان هم اشاره ای کرد و گفت: همچنین در این مدت ۶۲ هزار و ۷۷۹ تن انواع کالا به ارزش ۱۵۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۰۸ دلار از سایر کشور ها به استان مرکزی وارد شده است.
وی ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
صادرات استان مرکزی به ۴۰ کشور جهان/ کاهش قیمت نفت ارزش صادرات استان را ۳۱ درصد کاهش داد






شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن