تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۲ میلیون دلار کالا از استان اردبیل به خارج از کشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل گمرکات استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۶۲ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۴ دلار کالا از استان اردبیل به خارج از کشور صادر شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، رسول صفریان عصر امروز در جلسه بررسی صادرات و واردات از گمرکات استان اردبیل اظهار داشت: مجموع صادرات و واردات از گمرکات استان اردبیل در 9 ماهه امسال 123 قلم کالا بوده 52 قلم کالا وارداتی و 71 قلم نیز صادراتی بوده است.
وی بیشترین اقلام وارداتی از گمرکات استان اردبیل را شامل برنج دانست و گفت: 8 میلیون و 330 هزار و 374 کیلوگرم برنج با ارزش 8 میلیون و 354 هزار و 814 دلار در این مدت از گمرکات استان وارد شده که بیشترین آمار واردات استان را به خود اختصاص داده است.
وی مجموع واردات استان اردبیل را 18 میلیون و 141 هزار و 155 کیلوگرم کالا برشمرد و بیان کرد: ارزش این میزان کالای وارداتی به استان اردبیل 24 میلیون و 460 هزار و 484 دلار بوده است.
وی با اشاره به کالاهای صادراتی از گمرکات استان اردبیل تصریح کرد: از 71 قلم کالای صادراتی استان بیشترین میزان صادرات مربوط به محصول سیب زمینی استان بوده که بیشترین ایت صادرات در آذرمان انجام شده است.
وی با بیان اینکه صادرات محصول سیب زمینی در حال حاضر ادامه دارد، افزود: از ابتدای سال 48 میلیون و 707 هزار و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۶۲ میلیون دلار کالا از استان اردبیل به خارج از کشور صادر شد






شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن