تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819970267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیته بانوان کانون صنفی کارگری کشور: نباید حق و حقوق کارگران زن تضعیف یا نادیده گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کمیته بانوان کانون صنفی کارگری کشور:
نباید حق و حقوق کارگران زن تضعیف یا نادیده گرفته شود
رئیس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفت: نباید حق و حقوق کارگران زن در واحدهای تولیدی و کارخانجات مورد بی‌توجهی قرار گرفته و یا در حق آنها اجحافی انجام شود.

خبرگزاری فارس: نباید حق و حقوق کارگران زن تضعیف یا نادیده گرفته شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سمیه حیدری عصر امروز در جمع تعدادی از کارگران زن استان اردبیل اظهار کرد: ما به صورت ملی و از طریق کمیسیون‌های مختلف مجلس نسبت به پیگیری و احیای حق و حقوق زنان کارگر تلاشمان را انجام می‌دهیم و بر این باوریم که مشارکت بانوان که نرخ آن در حال حاضر در کشور کمتر از 13 درصد است وضعیت مطلوب‌تری پیدا کرده و این روند بهبود پیدا کند. وی با دفاع همه‌جانبه و تمام عیار از حق و حقوق بانوان شاغل در واحدهای تولیدی، کارخانجات و مجموعه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که به جد کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور دنبال می‌کند در کنار توانمندسازی بانوان، بالا بردن نرخ مشارکت آنها، ایجاد راهکارهای اساسی برای خارج شدن از وضعیت رکودی است که اسباب بیکاری برخی از زنان را نیز فراهم کرده در حالی که با استفاده از ظرفیت مناطق مختلف کشور می‌توان مشکلات و نارسایی‌ها را یکی پس از دیگری برطرف کرد. رئیس کمیته بانوان کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور افزود: هم دولت و هم مجلس باید با اعتقاد راسخ و باورپذیری عمیق به توان و بضاعت بانوان تلاش کند و از این ظرفیت بیشتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی استفاده کند و البته به شرط آنکه حق و حقوق کارگران زن در بخش پرداخت حقوق، مزایا  و همچنین پرداختی‌های بیمه و حمایت‌های واقعی این مجموعه از کارگران پرتلاش یک بستری در راستای توانمندسازی بانوان برای حضور واقعی و کم حاشیه را بیش از هر زمان دیگر شاهد و ناظر باشیم. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری در پایان سخنان خود به برخی دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری به ویژه در حوزه زنان و با نگاهی متفاوت در حوزه زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و یادآور شد: ما در کانون تلاشمان را انجام می‌دهیم تا یک حمایت و بسترسازی مناسب با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و همچنین اقدام مطلوب و مناسب در تدوین برنامه‌ریزی‌های درست برای احیای مطلوب‌تر این توانمندی‌ها به انجام برسانیم.

94/10/12 - 16:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن