تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسیس مرکز تخصصی نماز مورد توجه حوزه علمیه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به لزوم پاسخگویی به شبهاتی که علیه فریضه الهی نماز وجود دارد، گفت: ایجاد مرکز تخصصی نماز در کنار مراکز تخصصی که در حوزه علمیه وجود دارد، یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، محمد خامه یار ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: قیام 19 دی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است که آغاز آن از بیت آیت الله نوری همدانی بود و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
رئیس ستاد اقامه نماز قم با بیان اینکه برای نخستین بار اجلاس نماز در استان قم برگزار می شود، گفت: پیش از این 23 اجلاس نماز برگزار شده که رهبر معظم انقلاب در این زمینه پیام دادند، بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین برگزار می شود و برای این که استان های دیگر از این اجلاس محروم نشوند، اجلاس نماز در استان قم برگزار می شود.
خامه یار با درخواست از آیت الله نوری همدانی برای حضور در اجلاس نماز بیان کرد: اجلاس نماز روز 17 دی ماه در مدرسه امام خمینی (ره) برگزار می شود که از شما درخواست داریم در این اجلاس شرکت کنید، قرار است تا در این اجلاس از خادمان نماز تقدیر می شود.
رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به لزوم نشر آثار و برکات اقامه نماز در جامعه افزود: از مراجع تقلید و علما انتظار داریم که بر اهمیت نماز اول وقت تاکید کرده و ائمه جماعت بر ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
تأسیس "مرکز تخصصی نماز" مورد توجه حوزه علمیه باشد






شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن