تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820247180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۰۰ فقره مجوز شکار پرنده در زنجان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: تا پایان آذر ماه یک هزار و ۳۰۱ فقره مجوز شکار پرندگان در مناطق تحت حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان صادر شده است.
زعفر افشاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزنجان با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست استان تمامی مناطق تحت کنترل این اداره کل را رصد می کند، اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با هرگونه شکار غیرمجاز و تصرف و ساخت و سازهای غیرقانونی در مناطق هدف بر اساس قوانین و ضوابط برخورد می کند.
وی تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات لازم برای تجهیز مناطق تحت حفاظت محیط زیست به دوربین های مداربسته برای کنترل هر چه دقیق نقاط مورد نظر از سوی سازمان متبوع در نظر گرفته شود.
فرمانده یگان محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل با رعایت اصول و ضوابط اقدام به صدور مجوز شکار می کند، ابراز کرد: تا پایان آذر ماه یک هزار و 301 فقره مجوز شکار پرندگان در مناطق تحت حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه در مدت 9 ماهه امسال 46 فقره مجوز زنده گیری سهره طلایی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان صادر شده است، عنوان کرد: علاوه بر این 26 فقره مجوز زنده گیری بلدرچین از سوی حفاظت محیط زیست استان صادر شده است.
افشاری در مورد صدور ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن