تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسولی:اصلاح طلبان میثاق‌نامه‌ امضاء می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



رسولی:اصلاح طلبان میثاق‌نامه‌ امضاء می‌کنند
روز نو : عضو هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان گفت:هدف اصلاح طلبان در کارزار انتخابات رسیدن به لیست واحد و اجماع کامل است و ظرف امروز و فردا همه داوطلبان بالقوه اصلاح طلب یک پروتکلی را امضاء می‌کنند که در واقع میثاق نامه‌ای است که در اختیار مجامع اصلاح‌طلبان کل کشور قرار گرفته است.


 سید حسن رسولی در نشستی با عنوان  "واکاوی استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو" در دفتر حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی گفت: صرف ۱۲ هزار ثبت نام در انتخابات نه مثبت است و نه منفی، باید به یک تحزیه و تحلیل آماری برسیم و آن را تحلیل کنیم.


وی افزود: می توان از جامعه آماری ثبت نام کنندگان به غیر از طبقه بندی سنی از سایر جهات مانند خاستگاه سیاسی آنها تقسیم بندی های مختلف به وجود آورده تا با یک تحلیل آماری مناسب به نتایج دقیقی رسید اما صرف افزایش داوطلبان در انتخابات مثبت یا منفی نیست.


استاندار سابق خراسان اظهار کرد: صلح در عرصه بین‌المللی و اقتصاد در داخل و اعاده سرمایه اجتماعی به همراه اعتماد سازی دوباره در جامعه سه رکن اصلی حرکت ما خواهد بود.


وی ادامه داد: گاها نداهایی از مشهد و خراسان منتشر می شود که دون شان مردم ما است،  ما امروز در کشور یک نظام داریم و رهبری در راس هستند و در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ و هنر قوانین عمومی داریم لذا نمی‌توان در هر خطه ای یک سیاست فرهنگی حاکم باشد و این یعنی هرج و مرج، به طور مثال در برگزاری کنسرت، مشهد با سایر شهرها چه تفاوتی از لحاظ قانونی دارد؟


رسولی ادامه داد: تک صدایی به نفع اسلام، انقلاب و استان نیست و باید تنوع آرا و تضارب آرا وجود داشته باشد.


وی ضمن بیان اینکه گفتمان ما تغییر تک صدایی در استان است، اذعان داشت: تغییر تک صدایی مهمتر از این است که چه کسی بر سرکار برود و چه کسانی رای بیاورند.


رسولی گفت: نماینده مجلس حداقل باید ادبیات صحبت در ارائه نطق را بلد باشد، ما خراسانی‌ها به واسطه فرهنگ غنی هرچه را بلد نباشیم ادبیات را باید بلد باشیم.


رسولی خاطر نشان کرد: هدف اصلاح طلبان در کارزار انتخابات رسیدن به لیست واحد و اجماع کامل است و ظرف امروز و فردا همه داوطلبان بالقوه اصلاح طلب یک پروتکلی را امضاء می‌کنند که در واقع میثاق نامه‌ای است که در اختیار مجامع اصلاح‌طلبان کل کشور قرار گرفته است.


استاندار سابق خراسان تصریح کرد: کسانی که ذیل این سند را امضاء نمایند از یک مزیت و حقوقی برخوردارند، اگر آنها رای بیاورند از حیثیت و آبروی جریان اصلاحات بهره مند هستند و البته باید به خط و مشی جریان اصلاحات پایبند باشند.


رسولی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دوستانی که امروز در شورای شهر هستند که پارلمان تعیین کننده حرکت شهرداری می باشند، حدودا از هر ۸۰ نفر در شهر ۳ نفر به آنها رای دادند و با مشارکت کم رای آوردند و البته ما هم غافل شدیم از این انتخابات و من به اتاق فکر اصلاحات در استان پیشنهاد می کنم در خصوص گفتمان تک صدایی در استان برنامه هایی داشته باشد.




تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن