تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 8 کشور مطرح در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی ،کالا و خدمات تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور 8 کشور مطرح در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی ،کالا و خدمات تهران ده ها کارخانه، واحد تولیدی و شرکت های داخلی و خارجی و همچنین نهادها و سازمان های مختلف،از امروز در نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات فروشگاهی،کالا و خدمات،نوین ترین تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالا و خدمات را در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در معرض دید مخاطبان قرار دادند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 09:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه،چین،کره جنوبی،تایوان، اتریش ،ایتالیا، انگلیس و روسیه نیز جدیدترین کالا ها،خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
در نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی،کالا و خدمات؛فروشگاههای زنجیرهای، مجتمع های فروشگاهی، رسـتوران های زنجیـره ای،تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل:قفسه های فروشگاهی، سبد های حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، دستگـاه پول شمار، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ، درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای و خدمات جانبی از جمله :بانک، بیمه، خدمـات مخابـراتی، کـارت اعتبـاری، نرم افزار های فروشگاهی و سرویسهای آتـش نشـانیدر معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
نهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فضائی بالغ بر 9 هزار متر مربع و در سالن های 38–A38 و 35 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده و نسبت به دوره قبل از نظر متراژ بیش از 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها، 30 درصد افزایش یافته است.
نهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز تا 15 دیماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن