تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه بشار اسد با مطبوعات كويت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مصاحبه بشار اسد با مطبوعات كويت
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كويت - رييس جمهوري سوريه روز چهارشنبه در گفت و گو با سردبيران مطبوعات كويت ديدگاه خود را در قبال تحولات منطقه از جمله مذاكره با اسرائيل و روابط با كشورهاي عربي اعلام كرد.


بشار اسد در اين ديدار كه خبرگزاري كويت بخش هايي از آن را مخابره كرده ، از همكاري امنيتي ميان سوريه با كشورهاي عربي در زمينه مبارزه با تروريسم خبرداد.
وي گفت : در حال حاضر همكاري امنيتي ميان سوريه و كشورهاي عربي براي جلوگيري از تروريسم و بازداشت ترورست ها وجود دارد ولي اگر فردي وارد سوريه شود كه مقامات امنيتي ندانند وي ترويست است يا نه چگونه مي توانيم مانع ورود وي به داخل سوريه شويم ؟
بشار اسد همچنين با تاكيد بر وحدت كشورهاي عربي ، در باره روابط با مصر و عربستان نيز اظهار داشت : مشكلي ميان سوريه با مصر و عربستان وجود ندارد و ما به عنوان اعراب در ديدگاهها با هم اختلاف نظرهايي داريم .
وي افزود: مشكل روابط كشورهاي عربي با يكديگر از اين ناشي مي شود كه بخواهيم روابط برخي با برخي ديگرعينا يكي باشد و اين محال است .
رييس جمهوري سوريه افزود: براي مثال اينكه روابط سوريه با كويت خوب است به معناي اين نيست كه من با كويتي ها در همه چيز اتفاق نظر دارم . بنا بر اين كشورهاي عربي بايد شرايط يكديگر را درك كنند.
وي در باره مذاكرات سوريه و اسرائيل نيز گفت : سوريه مذاكرات مستقيم با اسرائيل را در سال 1990 آغاز كرد و دو طرف روي اصل زمين در برابر صلح و قطعنامه هاي شماره 242 و 338 شوراي امنيت توافق كردند ولي مذاكرات از آن زمان مدتهاي طولاني متوقت ماند و سوريه اعتماد خود به اسرائيل را از دست داد.
بشار اسد در پاسخ به اين پرسش كه آيا سوريه در صورت شكست مذاكرات آماده جنگ با اسرائيل است گفت : سوريه با دشمني رو به رو است كه حمله كرده و بخشي از خاك ما را به اشغال در آورده و در جنگ دفاعي با آن بسر برده ايم و از آنجا كه ما گزينه صلح را انتخاب كرده ايم ، اين به معناي اين است كه ما خواهان جنگ نيستيم ولي ما با دشمن شناخته شده اي روبه رو هستم كه شاهد اخيرا شاهد بوديم در لبنان چه اعمالي را مرتكب شد و علاوه بر اين شاهد وقت كشي آن در موضوع صلح بوده ايم .
وي در خصوص مطالب رسانه ها مبني بر دست داشتن سازمان هاي امنيتي عربي در ترور عماد مغنيه نيز گفت : ما هيج دليل و مدركي مبني بر دست داشتن هيچيك از كشورهاي عربي در ترورعماد مغنيه در دست ندارم و اين موضوع شايعاتي بيش نيست و اگر اطلاعات روشني وجود داشت آن را در اسرع وقت اعلام خواهيم كرد.
رييس جمهوري سوريه در باره رابطه با حماس نيز گفت : روابط ما با حماس برعليه روابط با محمود عباس رييس دولت خودگردان فلسطين و يا سازمان فتح نيست ، زيرا رابطه ما با فتح رابطه اي تاريخي و روابط مان با حكومت فلسطيني نيز خوب است و هدفمان از اين روابط، نيز ايجاد وحدت فلسطنيي ها است زيرا فلسطيني ها بدون وحدت نمي توانند به دولت فلسطيني دست پيدا كنند.
**خاورم **340**
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن