تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال صبای قم از 18 دی‌ماه به اردو می‌رود/پیگیری لیگ پانزدهم از 8 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال
صبای قم از 18 دی‌ماه به اردو می‌رود/پیگیری لیگ پانزدهم از 8 بهمن
تیم فوتبال صبای قم برای کسب بهترین شرایط برای حضور در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به اردوی آماده‌سازی کیش می‌رود.

خبرگزاری فارس: صبای قم از 18 دی‌ماه به اردو می‌رود/پیگیری لیگ پانزدهم از 8 بهمن



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تعطیلات بین دو نیم‌فصل مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوازدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و چیزی در حدود یک ماه تا هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و تیم‌های لیگ برتری به استراحت می‌روند. شاید تیم‌های لیگ برتری چندان با این تعطیلی موافق نبوده و نباشند زیرا پیش از این دست‌کم سه تعطیلی طولانی‌مدت را در 17 هفته سپری شده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه کرده‌اند و بسیاری از مربیان این تعطیلی‌ها را به نفع تیم‌های خود نمی‌دانند. اما به سبب اینکه تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان قرار است در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل به مصاف حریفان خود برود و بعد از حدود چهار دهه برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند، لیگ برتر به تعطیلات نیم‌فصل می‌رود. تیم‌های لیگ برتری بعد از انجام بازی‌های خود در هفته دوم دور برگشت پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز یازدهم دی‌ماه خواهد بود، از روز شنبه دوازدهم دی‌ماه به صورت رسمی وارد تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال خواهند شد. صبای قم یکی از تیم‌هایی است که از اکنون برای تعطیلات نیم‌فصل خود برنامه‌ریزی کرده و قرار است در شروع تعطیلات چیزی حدود یک هفته به بازیکنان خود استراحت بدهد و بعد از آن راهی اردوی آماده‌سازی شود تا به بهترین شرایط برای حضور در دور برگشت لیگ امسال دست پیدا کند. علی دایی سرمربی مشهور تیم فوتبال صبای قم که در آغاز لیگ زمان مناسبی برای آماده‌سازی تیمش نداشت و در شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شرایط سختی را تحمل کرده، از تعطیلات قبلی لیگ برتر به خوبی استفاده کرده و اکنون نیز مهیای تقویت تیمش برای حفظ جایگاه‌ خود در بالای جدول است. تعطیلی‌های قبلی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی به دلیل حضور تیم ملی در انتخابی مشترک جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و دیگری به سبب تشکیل اردوی تیم ملی امید در خارج از کشور در نظر گرفته شد اما هر سه تعطیلی برای تیم صبای قم بسیار مفید بود. صبای قم در تعطیلی‌های قبلی در سه اردوی آماده‌سازی که به ترتیب در اردبیل، رامسر و تهران برگزار کرد، در واقع فرصتی که در آغاز لیگ پانزدهم برای کسب آمادگی نداشت را جبران کرد، به طوری که نتایج این تیم در هفته‌های پنجم تا هفدهم موید روند رو به رشد صبای قم است. اکنون که لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تعطیلات نیم‌فصل رسیده و صبای قم همچنان یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، اردوی آماده‌سازی این تیم برای تشکیل در جزیره کیش برنامه‌ریزی شده و شاگردان علی دایی از هجدهم دی‌‌ماه به مدت 10 روز به کیش می‌روند تا بیش از پیش برای دور برگشت لیگ پانزدهم خود را آماده کنند.

94/10/12 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن