تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است/ همه سلایق زیر چتر ولایت فقیه جمع شوند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه یزد تأکید کرد: دشمن بیدار و فتنه گر است و اکنون نیز در آستانه انتخابات در شبکه های اجتماعی و غیره فتنه و بیدادگری می کند و ذهن ها را خراب می کند تا جامعه را دوقطبی کند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از یزد آوا ، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: باید در برابر دشمن خود را مجهز کنیم و در استقلال و رشد اقتصادی و نظامی کشور بکوشیم و سستی و تنبلی نکنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ادامه داد: استفاده از ساخته دیگر کشورها افتخار نیست بلکه باید خود با جدیت و کوشش در صنعت، اقتصاد و غیره جنس و کالا را بسازیم و به دیگران هم عرضه کنیم؛ دانشگاهیان، مسئولان و کارشناسان باید به خود بیایند و اقتصاد مقاومتی را شروع کنند تا مملکت از رکود بیرون بیاید و باید بدانیم بیگانگان به فکر ما نیستند و تا خودمان به فکر نباشیم کاری انجام نمی شود.
امام جمعه یزد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی یک حماسه مردمی بود و همانگونه که فتنه گران داخلی و خارجی با فتنه 88 با اقدامات خود دشمنان خدا را شاد و مسلمانان را نگران کردند ملت ایران با حضور حماسی خود در 9 دی دل امام زمان(عج) و فرزندان زهرا(س) را شاد کردند و دشمنان را به عزا نشاندند.
وی افزود: مردم در 9 دی ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است/ همه سلایق زیر چتر ولایت فقیه جمع شوند






جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن