تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر نیرو: افزایش قیمت آب در دستور کار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر نیرو: افزایش قیمت آب در دستور کار نیست
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه افزایش قیمت آب برنامه‌ریزی شده در دستور کار نیست، گفت: اگر الگوی مصرف آب اصلاح نشود، احتمال جیره‌بندی آب وجود دارد.
به گزارش نامه نیوز، حمید چیت چیان با تاکید بر اینکه احتمال جیره بندی آب در سال آینده کمرنگ شد گفت: با توجه به افزایش ۳۵ درصدی بارندگی در سال جاری نسبت به سال های گذشته امیدواریم در سال آینده نیازی به جیره بندی آب نباشد.
 
وزیر نیرو اظهارداشت: البته اگر الگوی مصرف اصلاح نشود ممکن است کشور دچار جیره بندی آب شود. تامین آب تابع بارش هرساله نیز هست و امسال تا امروز که سه ماه و ۱۰ روز از سال آبی گذشته، متوسط افزایش بارندگی کشور نسبت به سال های گذشته ۳۵ درصد بوده است.
 
چیت چیان ادامه داد: در حوزه آب به صورت طبیعی دارای مشکلاتی هستیم و آنچه می تواند کشور را بر کمبود آب غلبه دهد کیفیت مصرف آب است، یعنی اگر در چگونگی مصرف آب در بخش های گوناگون تجدید نظر شود، این مشکل برطرف خواهد شد.
 
وی افزود: ایران در یک منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته و همواره در معرض تهدید کم آبی به سر می برد. منابع آبی کشور در نتیجه تغییر اقلیم، ۱۵ سال خشکسالی پیاپی و گرم تر شدن هوا کاهش پیدا کرده و این در حالی است که نیاز ایران به آب به دلیل افزایش جمعیت، مصارف شرب، شهری، کشاورزی و صنعتی روز به روز افزایش پیدا می کند.
 
وزیر نیرو گفت: درباره افزایش قیمت آب برنامه ای نداشته ایم و افزایش قیمت های احتمالی را نیز باید به صورت موردی بررسی و علت یابی کرد.


منبع: مهر


۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن