تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819879561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند بسیار محرمانه سازمان ملل درباره یمن چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: سازمان ملل بندهای پیش نویس سند «ترتیبات امنیتی » یمن را در چارچوب بسیار محرمانه تنظیم کرده است و انتظار می رود بندهای این پیش نویس با طرفهای اصلی یمنی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
به گزارش افکارخبر ،
 به نقل از پایگاه خبری المیادین، سازمان ملل بندهای پیش نویس سند «ترتیبات امنیتی » یمن را در چارچوب بسیار محرمانه و مفصل تنظیم کرده است و پیش بینی می شود بندهای این پیش نویس با طرفهای اصلی یمنی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.
سند ترتیبات امنیتی بحران یمن که قرار است از سوی سازمان ملل به اطلاع طرفهای مختلف یمنی برسد ، مفصل بوده و فعالیت موسسات رسمی مختلف و نقش مورد انتظار هر یک از آنان از جمله اجرایی کردن راه حل های امنیتی پیشنهادی و نیز نقش کمکی سازمان ملل در این خصوص را در برمی گیرد.
نقش شورای ملی یمن در اجرایی کردن آتش بس
اما در خصوص نقش شورای ملی یمن در این سند پیشنهاد شده است که این شورا توسعه عملیات آتش بس را برای اجرایی کردن و نظارت بر آن را برعهده بگیرد و علاوه بر این برنامه فراگیری را در این خصوص و نیز در ارتباط با عقب نشینی و کنترل سلاح ها طراحی کند.
به گزارش تسنیم، بر اساس بندهای سند مزبور، شورای ملی باید گزارش هایی را آماده کرده و به دو طرف دست اندرکار حل بحران و رهبری رسمی ارائه دهد .
علاوه بر این باید ترتیبات امنیتی انتقالی را تنظیم کرده و گزارش ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]
سند بسیار محرمانه سازمان ملل درباره یمن چیست؟






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن