تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز ثبت نام مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان از ابتدای دی ماه آغاز شده است و تا دهه فجر سال جاری ادامه دارد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي ساعت 11:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،  براتعلی منصوریان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ابراز کرد: در راستای مفاهیم ناب و آموزه های آسمانی سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز بین فرهنگیان و دانش آموزان استان، مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان در سه مرحله منطقه ای، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
منصوریان هدف از برگزاری این مسابقات را:1-تلاش برای انس بیشتر فرهنگیان فرهیخته با مفاهیم بلند قرآن کریم ،نهج البلاغه و احکام،2- جذب حداکثری کارکنان و همکاران و مشارکت آنان در توسعه و تعمیق معارف قرآن و فرهنگ نماز و3 -تشویق و ترغیب فرهنگیان مستعد به فراگیری آموزه های مذهبی و دینی  و بکارگیری این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی و انتقال آن به دانش‌آموزان دانست.
وی با بیان اینکه مسابقات مذکور در  سه بخش قرآن، عترت و نماز و در رشته های  قرائت  قرآن ، ترتیل ،حفظ 10جزء و الگوی برتر تدریس احکام نماز برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین بارمرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان برگزار خواهد شد. کلیه فرهنگیان شاغل آموزش و پرورش ( قراردادی ، پیمانی و رسمی) حق شرکت در این مسابقات را خواهند داشت.
وی اضافه کرد: مسابقات مرحله منطقه ای همزمان با ایام الله دهه فجر در ادارات آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد و برگزیدگان پس از رقابت در محله استانی که در هفته معلم برگزار خواهد شد، جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقات را خواهند یافت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند محتوای لازم برای این مسابقات را از سایت ایران پرورشی به آدرس www.iranparvareshi.ir دریافت کنند و یا از اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود تحویل بگیرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن