تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوفایی و استعدادیابی در حوزه شعر نیازمند برگزاری کارگاه های آموزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: باید کارگاه های شعر و نقد و بررسی شعر برگزار شود تا باعث شکوفایی و استعداد شود چرا که برگزار کردن این گونه کارگاه ها باعث می شود تا به سمت فنی و علمی کردن کارها پیش رفت.
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با برگزاری همایش هایی همچون شعر آیینی باعث خواهد شد تا فضایی برای شعرا فراهم شود داشته ها و سروده های خود را در معرض شنیدن سایر اهل ذوق و هنر بگذارند.
وی افزود: با برگزاری این گونه همایش ها کارها در معرض نقد و بررسی قرار می گیرد و در واقع فرصتی برای اظهار توانمندی شاعران به وجود می آید.
حجت الاسلام فضیلت اظهارداشت: با توجه به اینکه انجام این همایش ها باعث رشد و شکوفایی حوزه شعر می شود می طلبد تا کارهای جدی تری در این راستا صورت گیرد.
وی در خصوص برنامه های حمایتی فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان از هنرمندان، گفت: یکی از برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همین بحث جشنواره ها است که باید توجه جدی نسبت به آن صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: برای زمینه سازی تقویت بنیه علمی و در واقع دانش بنیان شدن فعالیت های هنری برنامه هایی انجام خواهد شد.
وی افزود: برای پیشرفت این حوزه باید کارگاه های شعر و نقد و بررسی شعر برگزار شود تا باعث شکوفایی و استعداد شود چرا که ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
شکوفایی و استعدادیابی در حوزه شعر نیازمند برگزاری کارگاه های آموزشی است






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن