تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فازهایی که دشمن در فتنه88 علیه ایران اجرا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: دشمنان انقلاب اسلامی با راه اندازی 960 پایگاه اینترنتی و فعال نگه داشتن شبکه های اجتماعی و همچنین راه اندازی بی بی سی فارسی، توطئه بسیار خطرناکی را در فتنه 88 علیه ایران طراحی کرده بودند که سه فاز را شامل می شد.
به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حماسه نهم دی، رویدادی بود که روند توطئه ی انقلاب به اصطلاح رنگی، جنگ داخلی و مداخله خارجی را قطع کرد.
در این رابطه رهبر معظم انقلاب در 1 فروردین 1389 فرمودند: «آنها می خواستند مردم را به یک گروه اقلیت، یک گروه اکثریت تقسیم کنند...اینها را در مقابل هم قرار بدهند... با ایجاد اغتشاش، جنگ داخلی راه بیندازند. امیدشان این بود؛ اما ملت هوشیاری به خرج داد .»
دشمنان انقلاب اسلامی با راه اندازی 960 پایگاه اینترنتی و فعال نگه داشتن شبکه های اجتماعی و همچنین راه اندازی بی بی سی فارسی، توطئه بسیار خطرناکی را در فتنه 88 علیه ایران طراحی کرده بودند که سه فاز را شامل می شد.
فاز اول ایجاد یک انقلاب به اصطلاح رنگی برای بی ثبات سازی ایران (پیاده سازی مدل گرجستان و اکراین) بود، فاز دوم، تداوم بی ثباتی و ایجاد جنگ داخلی در کشور (پیاده سازی مدلی که در لیبی و سوریه اتفاق افتاد ) و در فاز سوم نیز دشمن قصد داشت تا زمینه سازی برای مداخله خارجی در ایران ( پیاده سازی مدل یوگسلاوی - صربستان ) را پیاده کند.
در فاز اول فتنه 88 پیاده سازی مدل گرجستان و اکراین ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن