تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در نواحی جنوب: پیام حماسه ملت ایران به دنیا صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاور فرمانده سپاه فجر فارس در نواحی جنوب:
پیام حماسه ملت ایران به دنیا صادر شده است
مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در نواحی جنوب گفت: سلاح ممنوعه جمهوری اسلامی حماسه ماندگار 9 دی است که به دنیا صادر شده است.

خبرگزاری فارس: پیام حماسه ملت ایران به دنیا صادر شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، محمد زائری‌نژاد چهارشنبه‌ شب در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور ائمه جمعه شهرهای مهر و گله‌دار، فرمانده سپاه
ناحیه مهر، معاون فرماندار، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام رضا (ع) این شهر برگزار شد اظهار داشت: در حماسه 9 دی شما مردم آبروی خود را کف دست گذاشتید و در مقابله با فتنه به‌وجود آمده قیام کردید و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ این انقلاب را رقم زدید.
وی ادامه داد: اما کسانی بودند که آن زمان باید از آبروی خود برای نظام و انقلاب هزینه می‌کردند مصلحت‌ اندیشانه در خانه نشستند و از کیان امامت و شهدا دفاع نکردند.
مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در نواحی جنوب گفت: دشمنِ انقلاب اسلامی از سال‌های 61 و 62 تصمیم گرفت تمام مساعی خود را مصروف نفوذ و رسوخ در بدنه‌ حاکمیتی انقلاب کند تا بتواند از درون نظام را به چالش بکشد و مقدمات تغییر ساختار را فراهم کند. این مسئول اضافه کرد:  امام بزرگوار با پیام به کسانی که دشمن به بیت آن‌ها نفوذ کرده بود هشدار داد و دست آن‌ها را خواند و هوشیاری و درایت امام راحل باعث شد که دشمنان نتوانند به اهدافشان برسند.
زائری‌نژاد بیان داشت: در دوران دولت سازندگی نیز دشمن از منفذ اقتصادی ورود و خوی اشرافی‌گری را در ادبیات و اقتصاد وارد کرد که نتیجه آن حکم‌فرما شدن اقتصاد لیبرالی در کشور شد.
وی در ادامه تصریح کرد: در دولت اصلاحات نیز عده‌ای با نفوذ سیاسی و فرهنگی حتی علیه مقدسات ما نیز در روزنامه‌های زنجیره‌ای قلم زدند و در مقابل دشمن کوتاه آمدند که نتیجه این کوتاه آمدن معرفی ایران به‌عنوان محور شرارت و مهد تروریسم بود و با ایجاد یک جو مسموم، طرح‌ریزی و اجرای فتنه سال 78 رقم خورد.
وی با اشاره به مطرح‌شدن ادعای تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آرا از سوی کارگزاران فتنه در انتخابات سال 88 اظهار کرد: کار تشکیل شبکه‌های اجتماعی
و اختصاص بودجه برای فتنه 88 در آمریکا، نشان از همگرایی و همراه بودن کارگزاران و رأس فتنه داشته و به مدت هشت ماه خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد کردند.
مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس عنوان کرد: خسارت مستقیم 243 هزار میلیارد تومان فتنه‌گران در ایام بعد از انتخابات معادل ایجاد 2 میلیون و 167هزار شغل برای جوانان این مملکت بود.
زائری‌نژاد بابیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر مرزهای فکری و عقیدتی ما است اظهار داشت: امروز حماسه ماندگار 9 دی سلاح ممنوعه جمهوری اسلامی است که به دنیا صادرشده و نه‌تنها خاورمیانه بلکه نیجریه نیز در تسخیر عشق به رهبریت انقلاب قرار گرفته است.
وی با اشاره به وضع تحریم‌های غیرمستقیم آمریکا علیه کشورمان در هفته گذشته گفت: تصویب قانون محدودیت روادید آمریکا به‌یقین تحریم جدید است و این
یعنی نشانه رفتن سرمایه‌گذاری خارجی و صنعت گردشگری کشور که دولتمردان ما تاکنون هیچ پاسخی در این مورد نداده‌اند.
مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در نواحی جنوب بابیان اینکه دشمن ما در آستانه برگزاری انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی در حال نوشتن سناریو است تصریح کرد: عده‌ای در داخل با طرح مباحثی مانند شورای رهبری و نظارت بر رهبری که برخلاف نص صریح قانون است کلیت اسلامیت و جمهوریت نظام یعنی مجلس خبرگان را نشانه رفته‌اند.
وی ادامه داد: کسانی که تا دیروز در اردوگاه جنگ نرم دشمن در مقابل ماکت تقلب رژه می‌رفتند امروز می‌خواهند وارد مجلس خبرگان شوند که باید شورای نگهبان اجازه ندهد این افراد میراث بزرگ شهدا را تسخیر کنند.
این مسئول با تأکید بر تغییر رویکرد نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس نباید وارد حوزه اجرایی شود چراکه بنابر قانون اساسی کار نماینده مجلس نظارت است و باید با این اهرم به دولت‌ها کمک کند.


94/10/10 - 04:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن